Tuesday, March 31, 2015

Jomblo

Wei normal lah kan kalau umur2 cm ni org da start sembang2 pasal psgn, kawen or whatsoever la kan.. N aku pun x terkecuali jugak nk bahas pasal benda ni..

Ni baru je dpt invitation member sktm dulu piah nk kawin dah.. 2 minggu lepas member seseri plak kawin..n ada gak member yg dah ada anak dah pun..pokoknya ramai gila lah dah kawen dowh.. Dari member2 aku tadika sampai la kat Unhas ni..

Bukanlah apa kan. Lama2 tu mengundang jgk la rasa sunyi sepi dlm diri ni tgk org lain dah bhgia ngan psgn masing2.. Org lain ada la pakwe makwe memasing.. Aku ni mereput..hadap la koas yg menyebalkan ni.. 

And aku tau lah one of the reason is aku ni x cantik, xreti bergaya bagai, gemuk plak.. Haha.. Ada plak aku kesah.. Kalau dia betul2 nak aku, kena la terima aku a- z kan.. Kosser plak nk melawa2 bagai tu..

Kadang2 tu aku ubat diri sendiri.. Aku percaya setiap org dah ditentukan dgn jodoh masing2.. So tggu jelah.. Mungkin lmbt lg kot.. Tu yg xde bergetar pun tulang rusuk ni.. Ntah sape punya la aku pinjam.. Haha..

If only I can find someone just like Abah 😂😂.. He's perfect.. Mcm mana diorg boleh stay sampai skrg? The power of Abah punya romantik aku rasa rahsia dia..haha.. Aku Slalu doakan diorg.. Jaga kan mereka utk aku Ya Allah.. 

Anyhow, aku xde lah sampai desperate sgt kot.. I think klu lmbt lg pun, aku still nk spend time dgn fmly aku.. Kau bygkan dari aku form 1 lg dah jarang kat rumah.. Quality time aku ngan fmly pun x byk.. N sempat renggang jgk dulu.. Ak nk enjoy puas2 ngan fmly, ngan kawan2.. Nikmati hidup single ni.. Nnt x dpt dah.. Haha.. 

Aku pun x percaya aku buat entry ni wei,. Ah lantaklah.. Spontan kot aku taip benda ni.. Sumpah malu nk baca balik.. Biarlah.. Aku punya belog kan.. 

Erm.. Conclusion dia, x yah la pikir sgt.. Abeskan study.. Insyaallah benda ni akan dtg jgk.. Bak kata Afgan, "jodoh pasti bertemu".. Mihmih.. Kbye.. Nk muntah 


No comments :

Post a Comment