Sunday, April 26, 2015

update

Assalamualaikum guys,

Sorry lah lama x menulis..aku xde idea nak buat entry apa..nak kata busy, x sangat kot sebab betul orang kata department interna ni heaven..x macam anak..hahaha..

ni aku main taip je ni..x tau nak cite apa pun..btw happy anniversary mama & abah ye.. sorry x dapat bg apa2 sgt..semoga korang kekal bahagia till jannah :)

esok dah masuk minggu ke-8 aku kat interna..cepat je rasa masa berlalu.erm, masalahnya skrg aku x study apa pun lg..dah la byk topik nak kena cover..need a study group! aku x leh la baca sorg..suka dengar orang yg menjelaskan..dasar malas..kah. takpe2..insyaallah aku akan start..now nak settle up utk pembacaan lapsus dulu..boleh kot siap hari ni.

2 bulan lebih je lg nak balik.. x sabar beb.. nak tenangkan fikiran..xde gangguan kat mksr ni..kadang2 bikin semak kepala dgn mcm2 kerenah orang. doakan perjalanan aku dipermudahkanNya ye.



No comments :

Post a Comment