Monday, March 28, 2011

Ohh..tolonglah ambil saye!!!

waaaaaa.....kebosanan yg melanda semakin serius...dijangka akan meletus bbeberapa hari lagi...bapak ahh bosan...aku telah memulakan usehe mncari job2 yg ade sejak minggu lepas lagi..but smpai sekarang cm hell la..aih...wahai bebudak spm....dah2 la tu keje...bg la pluang kat den ni haa...nk duit jugak!!!nk beli fon baru!!hahah...berikut merupakan kedai2 yg aku bwat muke sposen g mintak keje:-

1.seveneleven lembah maju
2.speedmart 99 taman mega
3.seveneleven bawah umah aku
4.carrefour ampang
5.seveneleven taman putra (ex-tempat angah)
6.the store kat paragon

but sampai sekarang....telefon aku still sunyi sepi tanpa nada dering "pick it up" uh...haih....keciwa betol....tolong laa amek saye...saye merayu sgt2 ni...pdehal nt bru 2-3 hari da resigned!!haha...aku???bese ah...cepat bosan....

hah!!btw aku nk mluahkan kebengangan yg teramat sgt!!aku paling pantang klu org pggil aku "kak"!!!!heh...HELLO!!aku bru 19 okay????????????korg yg x sedar diri da tua uh apehal???bile da tgok resume aku bru tercengang!!!yg paling x ley bla bile pakcik bas rapid kl T324 uh bagi aku ngan adik aku nek bas percuma sebb kesian aku ngan "anak" aku uh...bek lak la die pulang blek RM 1.50 yg aku bg uh...hey pakcik!!x sedar dri ke da tua...tp xpelah...selamat duit aku an...thanks 4 da free riding bus...hahaha....

No comments :

Post a Comment