Wednesday, March 30, 2011

Tumble Bugs

WTF??!!Adilah Aris...kau dah buat aku gila sekarang!!naseb baek aku x hempas lappy ni lg..haha...adoiyai...aku un x paham camne ko da sampai level 11???kau memang gile...mak aku un da marah2 sebb asyok ngadap game ni je..tp naseb bek x dapat game sims uh ann???maunye rabun aku naek bergande2 ari2 ngadap komputer ieh...LOL..xpe wei...aku akan beruseha sedaye upaye...kau tunggu.......


                

rase nak muntah pon ade ngadap kumbang2 nih...game ni aku rase elok ntok sesape yg nak amek lesen untuk menguji sama ada anda buta warna atau tidak..haha...try lah...all da best......weee~~

3 comments :

  1. HAHAHAHAHAHA gelak guling² aku!
    chill la, kau try main dari awal, tggi sikit chance nak lepas level yg kau tersekat tu sbb during level yg awal² tu, kau collect nyawa :)
    yeayyy tunduk pada sifu ;p

    ReplyDelete
  2. ko tw x..elok2 aku da kumpul 11 nyawe...sampai level lapan...abes tros.....aku rase kau paham bpe percent tahap kebengangan aku ann......grrrrr

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA tu x dapat la aku nak tolong -.-

    ReplyDelete