Wednesday, April 6, 2011

YES

Bukn Year End Sale okayh!!aku tgh bengang!!YES!!!aku bodoh.......sume x dulik dah dengan aku...suke la kau kan.....sume org concern ngn kau.......blek kg pon...memg best tlinge dgr....aku cam x wujud lak di situ...mentang2 aku blaja kat sini je...u lopek lak uh...sume da stop tanye psl aku......yup...memg...aku menganggur je weh...aku da abes blaja.......aku memg dah xde harapan nak hidop.......YES!!memang3x....aku stuju sgt ngn korg!!aku pon memang xde cite2.x layak nk amek kos2 yg hebat tu........YES lg skali.....aku suke ngn sikap korg kat aku...da lame aku saba....sume bende kt uma plak...klu aku bwat...ade jugk bnde yg korg komen.klu aku x buat......lg laa....aku saba jgk...........x pena lak terpikir kan aku pon ade jase jugak...skali aku x dapat fulfil impian korg...aku da mcm anak trbuang dah.....aku trase lol!!!xpe2...memg aku derhaka sebb kecewakan korg kot...aku mintak maap...tp aku da try da best mase final aku dlu wei...aku da try...tp aku tw memg x brbaloi pon...x kan same ngn dulu...org da x pandang.....xpelah...aku redha...maafkan aku..x brmaksud nk sakitkan ati sesape.....cume x larat dah......

No comments :

Post a Comment