Monday, April 18, 2011

Okay kembali

hm...da lame x update...xde mood lah....now bosn....rse nk mnulis pulak....first of all...alhamdulillah 4 da 2nd sem rsult...even x gempak mane...tp aku rase puas n berbaloi ngan usaha aku....thanks Allah!!da kabulkan doa aku...but now....dilemma lah...sem 1 dlu x buat btol2...da affect cgpa...hmm......tgh blur nk amek ape...mintak cekgu pon x dpt....xde rzeki...mybe lau ak jd ckgu...abes bbudak tu aku hambat...haha...aku un bkn pnyaba sgt...xpelah wei.......kdg2 rse idop ni kosong...cm da xde harapan...hmm...aku tau aku da jauh dari Kau...aku semakin lupe...ampunkan aku...insyaallah....aku cuba untuk sntiasa berdamping ngan Kau lepas ni...dush3x...mase susa baru cari Dia kan...??tu la manusia...aku pon x lari dr wt salah mcm tu...aku hrp leps ni hidop aku akan lbey bersinar n brcahaye mcm iklan ubat gigi Darlie tu..hahaha.....try nk tenang....x de sape paham aku.....just You!!

No comments :

Post a Comment