Wednesday, May 11, 2011

KARMA

               

this my feberet singer...sape yg x tau tu maknenye blom kenal aku lagilah tu...haha...well...aku sekarang tgh menggila ngan lagu KARMA...sejak bru maen kat radio uh,,,aku un memasang niat nk menghapal lagu die...tgok vdeo pon...erm..menarek...n ak mmg suke klu lirik yg FT tulis...die mang ade bakat ahh..sumpah suke...haha...btw lagu ni len sket...xde unsur cinte @ ksih syg cm lagu2 die yg lain...alhamdulillah aka bjaye hafal lirik lagu ni dlm mase 15 minit...bongok gile kan...lau quran tu xpe gak...sejok perot mama mengandong...adoiiyai...aku un melalak tiap2 ari lagu ni...(buat mase nie la sbb ak cepat bosan)..haha...try la bace lirik die...sooo mendalam...bley tafsir utk mcm2..up to korang la cene nak menilai...hope dapat msok final AJL 26 nnt....


Seumur hidup memang tak mungkin
Untuk aku terus bersamamu
Seumur hidup hanya untukmu
Menyakitkan memuaskan dirimu
Chorus
Halalkan segala makan dan minumku
Cari aku kira kau masih berani
Berdepan realiti
Hey hey jangan kau sentuh
Aku bukan boneka
Kamulah kamu
Aku bukan boneka
Kelak kau tahu
Lewat harimu
Lima tahun dalam kegelapan
Hari ini kau bebas berjalan
Lima tahun dalam kebenaran
Hari ini hari kamu dan aku
Ulang Chorus
Dan karma kan mengambil tempat
Menjemput kau buatku
Ku harapkan kau kembali
Hey hey biar kau tahu
Aku bukan boneka
Akulah aku
Aku bukan boneka
Kini kau tahu
Lewat hariku
Biar kau tahu
Aku bukan boneka
Akulah aku
Akulah aku
Kini kau tahu
Lewat hariku

MASYUKKKK...aku suke gile...sape blom dgr lg lagu die...try la...arrangement music die best kot!!luv FT!!

No comments :

Post a Comment