Wednesday, May 4, 2011

k.0.s.0.n.g

   apesal tetibe bukak je blogger...tros tekan new post???pdehal otak aku sedang kosong...yes!!nothing+zero_blank+etc...ntah la wei..kadang2 rase hidop ni mcm xde pape...aku bosan...lg2 blakangan ni aku rase cm naseb aku slalu malang...yup!!ade org lain yg lg brtuah dr aku..sgt murah rezeki die..aku tumpang gembire..n aku??dah 2 bulan blah dari palam ni...xde bende un yg aku bwat bole mmbanggekan...haih...rase cm useless pon ade...ergh!!!tensyen aku tengok idop kau yg best wei..ramai syg kau..kau ade sume...cukop!!aku??cume insan biase...tp aku x kesal...hope mase depan kau lg cerah dr aku!!ak nk tengok kau brjaye!!gdluck!!

  and kau!!aku x tau lah...sbnrnye dah lame nk bgtau kau...lg un aku tw ko jrg bukk blog aku...x semenarek blog teman2 kau yg lain..tp aku x kesah..aku still jd follower kau yang setia..no biggie la..aku un xtw apesal aku still nk taw psl kau..n ape yg aku nk ckp ni...mmg tulus+jujo aw..haha...lepak ah wei...aku tw ko da cuak...x stat lg ni..saba...ppe un hope kite kwn smpai bile2 even bile ko ckp aku kwn kau dunie akhirt,,aku cm da x rase auranye cm dulu ko ckp ngan aku...maybe sbb kite da jauh kan...ko pon msti x pena terpk nape aku da x contact kau??kau x rase un ape beze aku ade ke x...bile aku ade..ko layan..ble xde,,x kesah..ok kwn...ak x kesah..bg aku...kau da laen lah...ak x taw nape...sori weh!!maybe bg kau aku kolot ke ape..p ntah..aku rase cm mngganggu kau je doe mse tu..tp xpe...at least aku dpt jumpe kau jgk...series wei..aku trkejot dgn prubahan idop kau..aish..kau da laen...sumpah...sbb tu aku ckp psni kite x jumpe dah..itupon tyme kau kawen..insyaallah aku dtg..tp make sure aku dulu!!!hahaha..aku tw ko mmg updated dr sgale segi lah..mmg bb ni ak x pena meng...da byk kali aku ulang..hm...thanks 4 da "mr. moo"..aku akn jage die...da lame an x cntct kau??ko pon same...aku tunggu kau tau wei..lau igt aku or da trbace post ni...hubungilah yea..aku takot nt kite da kekok...n aku pon x sempurne...sori tw wei..aku syg kau...evn byk org mmg syg kau..ak rse ko je kwn yg ak cye b4 ni...tp ble skrg ak ade prob,,,nk tekn numbr kau..aku jd segan..n now...aku salu simpan je lah..xpe..aku masih mampu..n igt pesn aku dlm surt tu ea...jge diri..jgn lupe aku...i mean it so much!!hahaha...ok beb...aku insyaallah akan still mcm dulu...bdn je maken besar..haha..ak x kesah...dh la tu...mleleh kang kau nk lap??hoho...hm...aku doa kau dr jauh...moge blog baru kau ni akn bwat idop kau lg baik pasni...aku jage kau dr jauh ea...sesape bwat kau...repot!!!nnt aku tlg blasahkan...

sekian....

1 comment :