Sunday, November 6, 2011

Ape aku melalut ni..?

   Adoyh..Musculus Gluteus Maximus (sila bace versi Latin) aku dah sakit..dari tadi dok atas kerusi ni sampai kebas pk nak hupdate ape mlm ni..suma Marjeena punya pasal..Uncus parahippocampalis pon x boleh nak bukak file sebab dah serabut sangat agaknye..tunica conjuctiva bulbi aku pulak dah berair disirami aqueous humor sejak kupas bawang banyak untuk masak pagi esok..maghrib tadi dengar takbir raya..kenapa aku macam tidak rase aura esok itu Raya??

   X decide pon lagi esok nak pakai baju ape..esok semayang awal la jugak..7.30 pg..then redy2 lak kena masak...mak aku pasti kagum kalau beliau tahu ini..

  Gaster aku lately makin mengada-ngada..tiap hari nak dating ngan jamban xde flush tu..pas uh..kluarkan pulak faeces2 yg sikit.. liquor yang disecretkan oleh Goblet cell..Amygdala aku sekarang cam x menentu...kalo menjoyah tu..lupa la kejap masalah..bile sunyi tu..Tunica Conjuctiva Palpebrae Superior dan Inferior pon xleh nak lelap sangat...

   makan pon kadang2..papillae fungiform,filiform,folioform,ngan circumvalatta pon merajuk jugak sebab emosi x menentu..dalam kelas sekarang...sumpah terok...dengar lecture biokimia minggu ni cam sepoi2 bahasa je bile masuk dalam Labyrinthus Membranaceus aku...kesian kat M. trapezius kan...nanti balik nak bawak Yoko2 3 botol sekali..haha..cerebrum aspectus lateralis dan medial aku dah x berfungsi ngan baik malam ni...

   Jumpa lagi bila2...Selamat Hari Raya AidilAdha!!! (esok dapat tengok orang sembelih lembu dan kambing)

                                    

p/s :sume perkataan yang dimerengkan itu merupakan term2 anatomy...kalau x paham sila buka atlas sobotta..

7 comments :

  1. fine.. saje je kan tulis ayat orang tak faham. cina mana yg faham bahasa tamil?

    ReplyDelete
  2. hahahaahhaahaahaahah! yo amor ustedes! faham?

    ReplyDelete
  3. yg aku tau ade perkataan love ..kan?

    ReplyDelete
  4. Ada perkembangan. Tahniah2! Come home soon Dr. Faten! ^_^

    ReplyDelete
  5. hahah..kau lg terer dokter Fariza..

    ReplyDelete
  6. korg da belaja sume term nie ke?? fuiyoh.. maju3...

    ReplyDelete