Friday, November 25, 2011

Oh Gadis..

   HOMAYY!!!!!apa sudah jadi ini belog??dpt tau tambah lagi satu follower..haha..thanks kak dalila daud..hm..sori naa suda lama tidak menulis...my time are fully booked by keje pengkaderan n final exams...kalau aku cerita mesti korang ternganga sambil memandang ke langit...tangan x yah la kat dada..cam bapok pulak..haha..malas nak cerita tu...yg aku tau aku dah xkan ade weekend lagi pasni..

    Hari ni dengan rasminya kami dah abes BIOMEDIK..yoohoo!!tapi jawab macam ko x penah masok kelas...memang lah..bawak lagi perangai lame ko tu..da buas menghantukkan kepala hari ni..hahaha..okay..macam biasa..azam baru...minggu depan nak pay attention kat blok baru..basic diseases x silap..jadi dokter sket lah...(tolong tadah tangan mohon aku berubah ya kat Allah)

    okay...aku happy gila minggu ni sebab barang2 dari Malaysia yang telah dikirim oleh orang tuaku telah sampai setelah hampir saja mencecah dua bulan terperuk dalam kapal kargo tu..haih..macam2 konflik..tapi x kesahlah..janji aku dah dapat ape yang aku teringin..rasenya x yah kot nak beli brg dapor sgt..sampai minyak masak pon mak aku belikan tau??!!kalau x masak2 gak x tau ah..

    haaa..nak cerita ni..tadi kan..mase menunggu turn nak masok lab fisio,,sembang2 lah pasal lelaki dan solat jumaat..abang alif (senior batch aku) dok dekat2 ngan kitorang gak lah..sembang punya sembang...sampai la part citer psal laki x smayang jumaat..aku cite lah dengan penuh semangat sekali berkenaan pengalaman aku di tesco klang mase kat asasi dulu...kitorang cadang nak karok la kan..hari jumaat plak tu..siap pakai baju kurung lagi tau...mase tu memang da masuk la waktu zohor...sekali bila nak pilih "jamban" mane yang kosong..sumpah terkejut sebab semua bilik dah dipenuhi dengan lelaki2 melayu dowh!!!

    pastu..aku pon cite la macam ni kat dorang tadi..
"wei!korang tau x,,dulu an mase aku g tesco ari jumaat,,BODOH GILA SIAL ! ramai gile laki x g smayang.."


    tetiba abang alif cakap...
"eh2 Faten!!x sangke aku ko cakap macam tu..rupa macam LEMAH LEMBUT je.."

   Yang aku nak bahaskan kat sini ialah... the word LEMAH LEMBUT!!OMG lah kan bila dengar dia cakap macam tu tadik...sume orang pon terpana dengan ayat abang alif tu tanda kurang percaya dengan apa yang baru mereka dengari sebentar tadi..

    walaaa...thanks ah abang alif...orang first kot cakap cam tu...so lepas ni..kena jadi macam ni kot..

                              

aceceh..malu la kitew macam niew...haih..oklah...lepas ni...nak try lah buktikan kesahihan kata2 abang alif supaya yang ternganga tadi tu boleh menutup kembali mulut mereka...hahaha

4 comments :

  1. haha..xpe..lemah lembut tu bole dilentur..hehe i can be your mentor, if you want. hehe

    faten,bila nk call.sbnrny sgt jarang on9 lame2.slalu stgh jam gitu je..xbest skype stgh jam..

    ReplyDelete
  2. kau dah ade skype dah??haha..xpe2...bole je lah..aku lau nak call x berkesempatan lg ni..lau skype sambil2 on9 buat asgnmnt ley jugk sembg2..

    ReplyDelete
  3. eh. c.o.p!!!!
    apsal ade name i kat atas? kihkihkih

    ni mama la.. die bkk cite sedih d pagi raye tahu. org tengah sedap2 makan, die cite lak ayat2 tacin si anak di hari lahir. habis sume org diselubungi mood terharu. huhu
    excited kot bukak blog, nak tau along tulis ape.
    sbb gaye cu cite memang sgt menyentuh kalbu!

    tahniah along! berjaye kasi hadiah paling cooooollll pd mama! ;)

    ReplyDelete
  4. ooo...ye er..patot ah..haha..adoi mama nie...

    ReplyDelete