Sunday, November 25, 2012

Neuropsychiatry System

     19 November lepas,bermulalah block Neuropsychiatry System yang bernilai 7 kredit untuk budak2 sem 3 UNHAS.. sistem ni sgt bagus dari segi jadualnya.lecturer x penah la yang x masuk..mcm kejutan budaya pulak..sebab selama ni byk jadual kosong.bole pegi lambat,balik awal..kali ni nak x nak 4.35 jugak la baru dapat balik..pheww.

     disebabkan neurology digabung ngan psychiatry, so sumpah memang padat lah jadual dia..banyak gila tajuk yang dah diajarkan dan aku belum pun start ulang kaji balik..dah biasa kan,still kat awal system,lepak lah dulu..hoho.. setakat seminggu belajar ni,aku dapat simpulkan bahwa psychiatry tu berganda2 lagi best!!!!bapak ah best wei..dapat blaja macam2 jenis kelainan jiwa or mental..so setiap jenis perwatakan org gila tu ada nama2 yg tersendiri n sume tu memang wujud..bukan saje2 dorang nak jadi orang gila..setakat ni aku suka dokter Sonny lah.cara mengajar pon paham..plus masa dia ajar pasal kecelaruan identiti tu,memang wujud pun sbnrnye..dan penyebab nye pun logik..


     so,aku harap aku dapat mengekalkan momentum kesukaan aku dengan subjek ni.plus sekretari block ni pun lawa gilaaaaaa baq hang..dr. Devi nama dia..ramai yang x tido sebab dia lah.hahaha..erm..block ni dijangka akan tamat pada 28 disember.about a month to go..May allah ease my journey.

No comments :

Post a Comment