Sunday, November 11, 2012

quick update!

     Gila lah!!serius dah jarang gila update blog ni.aku tahu ramai yang kecewa dengan keadaan ni.sorry guys..sem ni memang sibuk la plus xde idea yang menarik nak dikongsikan bersama.just wanna update a few things..


  • esok aku final cardiology system..7 kredit tau..pray for me T..T
  • jumaat sampai ahad ni aku akan bercuti di Tanjung Bira,Bulukumba,SulawesiSelatan,Indonesia.wuhuu..sbnrnye kena jadi exco penempatan.ada program PERMATA utk juniors.
  • x sabar nak Piala AFF Suzuki lagi 2 minggu. nasib dah ada TV Plasma kat rumah.kompem aku akan tengok!!
  • aku tengah bahagia dgn kehadiran seseorang.bhahahahaha..but dia sgt menumpukan dgn kerjaya.takut jgk aku.hmm..


tu je kot yg aku nak hupdate..x lama lagi balik..sabar eh botet..bye2 semua.

No comments :

Post a Comment