Wednesday, February 6, 2013

Back! Miss me?


Dear stalkers!missing me?haha..sori lah..aku sangat menikmati cuti aku di malaysia walaupun hanya 2 minggu..malas nak jenguk blog ni..aku dah agak dah..sejak ada wifi kat umah ni,baru lah terbukak hati sikit nak update..kehkeh..

so,bermulalah semester 4 aku pd 4 februari yang lalu..sistem first untuk sem ni ialah Sistem Urogenitalia..6 kredit...so far best jugak lah belajar pasal ni..serius!doc dia sume best2..just baru 3 hari kuliah dah belambak slides nak kena pulun..kononnye lah nak berazam baru..hahaha..

td sol ada post yg sume budak msia batch aku lulus kardio hari tu..Alhamdulillah!!syukur sesangat aku..thankyou Allah..tp aku x tengok lg brape markah aku..esok je lah..tau dah lulus je pun aku lega..next system kena buat betul2..kata nak tepat waktu kan?? :D

oklah..sampai sini dulu lah pembuka tirai aku untuk kali ni..teruskan mengikuti aku untuk post2 yg lagi menarik lepas ni..bye!

No comments :

Post a Comment