Monday, February 25, 2013

Dear old friend,

Dear stalkers,

Aku sbnrnye dah hilang idea apa nak tulis...sebab tu terbiar sepi je...dah nak masuk bulan 3 dah pun..hmm..macam2 yang berlaku dalam hidup aku sepanjang 2 minggu x menulis ni..tp x tahu nak ceritakan yang mana satu..xpelah..biar aku je yang tahu.

Antara benda best,tlg member settlekan masalah hati dia..hahaha..lawak lah woih..aku rasa aku x qualified pun utk jadi coach dia..but tu ah..i love listening than sharing...mungkin segelintir nampak aku macam xda masalah je..tapi Allah je tau...aku pun manusia jugak..berbalik kat member sorang ni,ya..aku x sangkan aku akan still contact dengan dia walaupun aku rasa macam dah hampir lost contact dah lepas skolah dulu..thanks to the technology...haha..kalau dia x cntct aku masa spm dulu,memang xde lah member aku dari skolah tu dah..

Kalau nak cerita pasal pengalaman,memang tak ah kan..serius aku x ada lah sangat..tapi aku dah follow kisah dia dari sekolah lagi..n now she's having a conflict...so,aku rasa aku patut tolong lah mana yg mampu...wei sahabat,,kalau kau baca ni, aku nak mintak maaf lah kalau kau rasa aku x terlalu membantu kau settlekan problem kau tu..tp tu je yang aku mampu...thanks sebab percayakan aku utk dengar cerita kau..lawak pun ada jugak..haha..serius ah..nama je dah 21 kau ni..haih...

Aku harap ko dapat lah lupakan benda2 tu...just ingat aim kita skrg adalah jadi seorang doktor...benda tu,insyaAllah akan dtg sendiri seiring dengan jalan kita dalam nak dapatkan segulung ijazah tu..kemon ah..boleh je hidup kot...aku paham kau susah nak lupakan...but try pelan2 okay weh.kalau aku kat tempat kau pun,x tentu lg aku kuat nak hadapi benda tu... semoga dia dpt apa yang dia nak..n kalau dah ketentuan,insyaAllah kau ada rezeki jugak..hahaha

And jgn lupa doakan kebahagiaan aku jugak..bhahahahaha...aku sayang kau jugak weh!jumpa kat syurga nnt...insyaAllah :D

No comments :

Post a Comment