Sunday, March 3, 2013

I've falled!

Assalamualaikum people,

Hari ni aku bangun awal sikit..sebab dah puas tido semalam.haha..so,i dont get the mood of study yet...so i came here..sebenarnya dah lama fikir nak tulis apa..still can't find what to write about..

Pernah jatuh cinta?hahaha..entahlah..rasa nak tulis pasal ni pulak..harapnya mama n abah xde lah baca...habis aku kena semboq nanti..okay..berbalik kepada soalan tadi,i'm very sure mostly of you pernah rasa kan benda tu.tapi selalunya crush dengan orang je lah.komfem punya..masa aku kecik,aku keep denying yg aku xkan terjebak lah dalam benda2 macam tu..aku selalu pandang slek (x reti eja) kat budak2 yg couple2 nih..bg aku masa tu ntah pape ntah..blaja x habis lg dah beriye bagai..

Well,sekarang ni aku realize yg benda tu sebenarnya fitrah kot...memang kita dikurniakan dengan perasaan suka dekat orang,sayang kat orang,cinta kat orang..actually banyak definisi antara tiga benda ni..semua tu terpulang kat individu tu masing2 kan..haha..kejap..tetiba rasa geli pulak..apa yg aku merepek ni hah?this is not soo me!

And now aku x tahu nak describe perasaan aku sekarang ni..hahahahahaha..fine2..gelak lah kalau rasa lawak..suka kat orang tu memang lah common...ngan faizal tahir pun aku suka..apa ada hal kan..erm..okay lah..nak cerita ke tak hah?xpelah..biar je lah aku simpan cerita ni..yang aku tau,aku sedang berbahagia..haha..everyday i keep asking Allah showing what is the best for me..aku x tahulah ni petunjuk atau apa..yg aku tahu the progression is positive!heheh..aish..dah lah..xnak cerita banyak..

Apa2 pun, still belajar lagi penting.selagi aku x dapat segulung ijazah tu, xde benda yg lagi penting daripada tu..aku nak mama ngan abah bangga dengan aku...insyaAllah aku akan buat yg terbaik kat sini..doakan kejayaan aku..!okay..bye.

No comments :

Post a Comment