Thursday, June 13, 2013

OSCE sem 4

woi!lama gila x update oh!sori lah.memang busy lah lately..dari final respi ari tu sampai hari ni baru lega OSCE dah lepas..pergh!kali ni punya not bad ah OSCE dia...tapi my first station is sucks!bongok lah..tyme2 tu jugak lah dorang nak tukar2 dokter..aku pulak x tentu arah ah..dia ni tgk aku ke tak..pasien tu pun aku tanya dia jwb spatah sambil tgk doc tu..alih2 makan masa aku.nice...i'm ready to remed for that station -_-

dah la..malas lah nak pikir pasal OSCE..sem lepas aku rajin la jugak kan cerita balik pengalaman aku..tapi taun ni ade 10 stesyen baq hang..memang tak ah aku nak cerita satu2..sekarang dalam otak aku just pikir nak balik je!woohooo...about 13 days to go...dah lama aku nantikan saat ni..plus kali ni 2 bulan kot cuti!!nice gile ar aku cakap..x penah2 kot dpt cuti lama sampai mcm ni..hmm..baik aku nikmati cuti raya tahun ni sbb tahun depan x tentu lagi dapat balik sebab ada KKN..

macam x percaya gak la..pejam celik pejam celik next sem aku dah bergelar 3rd year medical student!perghh...dah senior ooi!!pecaye tak pecaye tak??!!ngehngeh...hope next sem ni menarik sikit la...plus ada sistem yg gastro,Special Sense,forensic ngan onkology..tapi i malas nak pikir dulu..i nak pikir pasal cuti dulu okay..dont spoilt the mood..hahaha

apa lagi aku nak cerita ni?hmm..tu je lah kot aku nak cerita dulu...bye.

No comments :

Post a Comment