Sunday, September 23, 2012

Congrates Shila Amzah!

     mungkin ada segelintir pihak akan cakap aku dah ketinggalan ke apa kan..tapi ade aku kesah??haha..well..seriously perasaan bangga ni mengalahkan prasaan masa pandalela menang gangsa ari tu.woih..aku baru tau benda ni semalam..maybe la aku xtau sebab indon kan x dapat masuk final..hahaha..booo..

     Asian Wave..besar tu!!kalahkan penyanyi popular from seluruh asia..dah la baru 22 tahun..mungkin rezeki bertudung..RM 5 juta?!pergh..untung shaarnaz ahmad..heheh..aku paling suka dia nyanyi lagu Set Fire To The Rain ngan Grenade tu lah!!bapek la juri semua meremang kot..haha..lagi2 yang eric moo tu..erm..plus fasih pulak dia nyanyi lagu cina..ade la lepas ni orang China jd peminat dia pulak..

     Dengar cite dia gigih blaja bahasa Mandarin before masuk pertandingan nie..lagi2 dia pernah skolah cina dulu..x heran lah kan..plus dia lah satu2 nya yg pakai tudung n the only lady mase final!aku respect dia ni baq hang..haha..

    Aku xmau cakap banyak lah.tahniah kat kak Shila yea!and i'm proud to be MALAYSIAN!!

Shila Amzah Juara Asian Wave 2012
Congrates!!!

No comments :

Post a Comment