Tuesday, September 4, 2012

Saya kembali

Assalamualaikum.

dah lama rasanya tak jenguk sini..dah boleh agak dah..kat rumah memang x sentuh ni punya...lagi2 ari tu puasa..malas nak on9 sangat..haha..well2..cuti aku yang selama 5 minggu tu berjalan dengan lancar..best lah..lagi2 dapat berbuka kat umah!!hoho..n tak lupa jugak my tummy makin comel..huk2..mak aku hari2 bising pasal benda ni..haih..balik sini ak try la kurus balik..tu un kalau mampu lah..haha..sebelum aku lupa, duit raya tahun ni RM 117..oklah tu.. x expect un sampai ratusan sebab dah besar gedabak ni kan..terharu ngan sorg aunty aku bg special duit raya kat aku..thanks maksu..even x dapat sembang sangat sebab dia tengah mengandung..alah ngan bau orang..haha..

and aku menamatkan percutian aku 2 september lalu..sampai makassar dalam pukul 6.20 ptg..then sampai2 rumah,letrik dah kena potong..haha..padan muka..sape suroh xnak bayar b4 balik ari tu an..thanks ar kat kak nardine n the gang sebab kasi tompang..n kat mamat tu sbb kasi dok kat rusun :)..alhamdulillah,berkat usaha beliau,,finally org indon yg sengal ni finally datang jugak pegi betulkan..sape suruh potong terus wayar tu..agak2 lah..ngek betol..sebab tu lah aku dapat on9 malam ni..haha..

pasal kuliah,,3 sept start la sistem baru untuk semester 3 ni..Hematology System..4 kredit..but dah dua hari kuliah,x belajar sepatah haram pon..ingat rajin lah nak bukak slide..bukak2,cam x bole la sebab x paham..tapi aku salute sorg classmate Indonesian kls aku,Joel nama dia..dia memang BURENG!!semalam masa pengenalan sistem,doc uh tanya la pasal haemopoeisis an..doc tanye sikit je..then dia hurai sampai abes..terbaek lah..aku rasa life dia memang belajar je kot..dia ni dapat cgpa highest dalam kelas utk budak indon kls aku la..

n yang best jugak,aku sekarang dah in a relationship..sorry la kepada jejaka2 yang teringin nak berkenalan ngan aku ke kan.. (cam xkan ada je..haha)..dia sangat hensem..hm..insyaAllah aku akan sayang dia sepanjang aku ada kat sini..dah abes study nnt,mintak talak la..haha..nak tengok..??

Revo CW nama dia!

Semalam aku pegi beli..dapat pagi tadi..so hari ni la buffday dia..4 september 2012..heheh..harga asal Rp 13.820,00..tapi aku mintak dapat Rp. 13.700,00..aku kira duit malaysia dalam RM 4650 camtu la..thanks Abah ngan Mama..i'll try my best this sem dan seterusnya..sorry susahkan sebab nak beli benda ni..hmm..

tadi fest time g isi minyak n bwk atas jalan..sumpah scary gila lagi2 malam2..macet gila jalan..doakan aku x accident okay..practise make perfect an..haha..insyaAllah lama2 nanti ok kot..

oklah..ni je kot nak cerita..nak sambung usha slide hematology..bye :)

p/s : Ada jugak beberapa orang budak seseri masuk sini..semoga dorang tabah la..haha.

2 comments :

  1. Terloncat jap aku bila kau kata in a relationship, tertipu den. Haha, semoga berbahagia la dengan motor baru :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...kalau nak meloncat lama2 tu mmg lambat lagi la nak tunggu weh...haha..timekaseh2

    ReplyDelete