Monday, September 10, 2012

Hematology macam susah :'(

Hoi!aku x tau nak luah kat sape nie..makin lama sistem nie nak buat aku nangis je.kenapa ye.dalam banyak2 lecture,mase doc resident tu je yang aku rasa aku bole paham.gila betul macam ni.makin hari makin banyak lecture dah lepas.and aku makin risau..argh!!

Lagi satu.aku x setuju langsung la dia susun bapak sampai 7-8 tajuk utk 2 jam?logik ke x?kadang2 tu bila lecturer tu ganti kelas,dah dia maen potong2 jadi sejam.tambah2 minggu lepas 4 hari jugak la aku selesema.masa hari sabtu tu paling aku x fokus.dah la lecture penting dan banyak pulak tu.arghhh!!!!!

tolong lah.aku blurr sekarang ni.banyak gak term yang aku x lepas.asyik keliru er.belek2 slide,x paham term,bukak slide lain.slide pulak main shortform2...aduhh..last2 bukak ebook.best la jugak.tapi ada 100++ page..larat nak baca..?baru belas2..tu pon skip gambar banyak..esok nak pbl pulak dah.aku x tau la.rasa macam nak senyap je esok.aduh.tensyen la macam ni.ni yang rasa nak balik rumah ni.banyak sangat anemianye,simptom2 nak dekat sama,tp penyebab lain2,normal value lagi,pergh.x masuk lagi obat dan etc...

aku tengok orang lain dalam kelas cam power er.takut aku.x tau la sebenarnya depa paham ke dak tapi aku langsung x minat.dah la panjang dan lama dan susah.hmm..faten.tolong berubah ye.aku tengah paksa diri aku untuk suka dan memahami sistem ni.semoga aku berjaya.xpelah.korang doakan je lah aku bole buat ye.bye.

notefoot: letak gambar family depan mata rasa semangat sikit kot.

2 comments :

  1. hematology is awesome! igt nk jd hematologist tp psychiatrist lg best. hehe

    ReplyDelete