Friday, June 24, 2011

19 th

    mule2 skali..nak memanjatkan syukur kepada Yang Maha Esa sebab dah bagi aku peluang untuk hidup
selama 19 tahun di dunia ni..yup...ade orang,,,x sampai setahun lagi Allah dah ambil nyawa kan...maybe Allah nak bagi peluang kat aku untuk perbaiki diri yang sangat jahil ni lagi...thx Allah!!you are by very best friend ever!!

    n for dis year bezday paling membosankan bg aku...nothing yang best...n quite disappointed with some people yang aku target aku nk dpt wish from dorg but hampeh...sedih jugak lah..but aku x lupe dorg...xpelah...mungkin kau bz kan..mama pulak wish aku pas balik sekolah...mane la aku x tacing an??terase gak la...lebih pentingkan kerja sampai terlupa...dia tau ari tu birthday aku pon bile dengar aku borak lame2 ngn tepon aku...but aku dah dapat hadiah 2 minggu awal dah...x kesah la...

    ratusan ucapan hari lahir kat Facebook.....terima kasih semua!!x mampu nak balas satu2 tp saye sangat menghargainya...tapi aku lebih terharu kalau bg dalam fon...rase special..ye ah...cm zaman xde internet dulu...pukul 12 get ready nk dgr byk bunyi mesej masok..hahah..

 1. iman (my wife)
 2. shada
 3.ain syuhaida
 4.shafiqah
 5. amal
 6. ejat

ni antare pemenang utk sape paling cepat wish dlm fon lah..haha...time kaseh erk...sgt terharu..n tq zana sebab call n nyani lagu bezday versi korea tu...n sempat berskype ngan die setengah jam...(mak aku gelak guling2 dengar mulut kau berceloteh weh)....

    yg paling cute an...adek2 aku (abang n adek) bg kad gune kad manila...n tulis gune marker merah...tulisan paham2 la klu budak2...siap buat garisan gune marker...haih...cute sgt...aku x kesah tentang design sebb kat tahap umur dorg ni...paham2 je lah an...ayat dorg...

     "selamat ulang tahun along yang = 19...selamat hari jadi..bile along dekat indon nanti,jangan lupe dekat kiteorang tau...simpan kad ini selama-lamanya....sekian terima kasih..."

hah....bapak la terharu aku bace..bg aku...kanak2 meluahkan perasaan mereka dengan ikhlas...sebab salu kalau aku masak sebb emrgency pon dorg akan cakap..."masin gile long...x sedap la..."n mcm2 lagi...tp still...dorg tetap jage hati aku n makan jugk sampai habes...uih...syg benar ngan mereka...

  haih...i think dat's all 4 today...trime kaseh kerana masih ingat saya...ngeheh...time kaseh jugak kat fesbuk krna telah meremindkan kawan2 saya...

   x lupa jugak kepada pasangan kembar sepupu saya...: CHOR dan CHIK....epi bezday jugak yea....aku lahir 12.05 malam....opah rushing2 dtg KL nk tengok aku..tup2 kol 9 lbey pagi...mereka berdua pulak kluar...sejak peristiwa itu..mak dorg salu calling2 tanye bg hadiah ape mse bezday tiap2 taun...tapi mase kecik2 la...

No comments :

Post a Comment