Tuesday, June 28, 2011

LELAKI...

   haha...botet buat entry mcm ni???pelik bin ajaib bunyiknye nih...ke salah bace ni???ke salah tulis...neway...tajok tu memg betol okay...x payah nk sebok2 tuka spec sbb nk tmbah power...xyah nak gosok2 mate..aku da semak byk kali da pasal tajok tu...anyway...tetiba je datang idea nak buat post pasal kaum seperti tajok di atas...well....setiap orang mempunyai persepsi yang berlainan kan??n now aku tengok....majority kawan2 aku sume dah ada pakwe masing2...kadang2 orang yg nerdy2 cm tu un x sangke aku dorg punya kekasih...haha...sungguh rase teruja...waa...untunglah...

   bagi aku kan...entahlah...tak terbukak lagi rasanya....aku tak da perasaan oh...even kadang2 rasa jelez membuak2 datang menyapa...adek aku pon dah ada...dasat...langkah bendul nanti jangan lupe suro mak mentua bagi along cincin ok...haha...kat dunia maya ni macam2 lah kerenah orang kan...ada jelah mamat2 yang x malu konon nak menyunting bunga di taman lah...heh...aku sangat pelik!!!dah laa x kenal...baru dua tiga ayat...da ajak couple...kau ingat aku ape????deseperate benar rasenye...adeke patot meluahkan yang orang xnak kat dorg sebab xde rupe la...x kaye la..ape laa..mcm2 ah...dah tu x sedar diri pulah tu...da tau camtu,,,pemalas la pulak nak carik kerja...semayang un x tentu lagi cukop...pakaian,,rambut un aku x gemar nengoknye...haih...

   bukan nak kata aku perfect..tapi bagi aku biar masing2 matang secukupnya dulu lah...budak2 sekolah zaman sekarang lagilaaaa dasyat...lagi2 sume dah ada henpon...lawak jugak kalau terbaca ayat sms dorg...ade yang dah guna "papa" n "mama" lagi...upsr pon x lepas lagi dek ooii...aku x nampak ape objektif kene kapel2 ni...rase rimas pon ade...sume bende nk repot...hari2 mesej...aleh2 tanye "ngah wat ape?"..."da makan??"..adoh...x ke bosan???hahaha...lawok2...bagi aku macam terkongkong lah....sedih jugak ade orang lebih mementingkan teman lelaki drpd kawan sendiri yg same2 ngan die selalu...banyak je da jumpe orang macam ni kan??sedih...but itu jalan...dorang yang pilih...aku cuma mengulas je..

   sori bg yang membaca...ini just pendapat aku je tau2!!jangan marah aku pulak...ish...aku x kate semua couple tu mendatangkan keburukan...kalau yang ikhlas kerana Allah tu...alhamdulillah...teruskanlah..asalkan pandai jaga diri...insyaallah selamat....aku je yang x sampai seru lagi nk menerima mana2 lelaki dalam hidop...kawan je suda..x yah nk lebih2...leklok sembang pakai aku kau,,tetiba nak tuka saye awak la,,,abg syg la...eeee....geleman aku wei...betol...pernah mencuba dan ternyata meloyakan...(alamak..kantoi suda)hahah...aku memg x bole kot lg...rase bosan je lau couple2 ni..kdg2 rase kene jd hipokrit un ade...makan punye lah sopan...konon2 x larat nak habiskan...padehal balik ruma carik gak maggie kesayangan..hahaha...ni sume pengaruh tv kot..

  aku jugak x kate yang aku xkan couple sampai bila2...mungkin nanti...one day...bila mr. Right aku dah sampai...aku akan bagitahu kau orang semua...mak bapak aku...makcik2 aku..ade jugak bertanya...aku cepat2 cakap x da...(for now la...)...niat di hati ade la jugak pasang angan2 tu....tapi yang memenuhi cita rasa x jumpa lagi...doakan aku yea...hahah...okaylah...cukup sampai cni...wei3...lg skali aku pesan...aku x boikot korang kapel2 ni...teroskan.............ngeheh


                     
                           

                       
                                


babai semua.............
                       

       

2 comments :

  1. aku teringat kejadian blind date kau tu faten..fuh, seram aku ngn zana..haha

    ReplyDelete
  2. agaklaa..tapi naseb baik dia baik..haha..tp aku dah insaf...

    ReplyDelete