Tuesday, June 14, 2011

orang xde mood la...

Ya Allah...da lame bona den x meng-update iye...sori la my fans erk...agak bz blakangan ni..ahaha...kepala pusing memikirkan mcm2 agenda yg aku sendiri x tahu amende...hah...merepek lg..sebenarnye aku xde mood lah..ntah...mungkinda bosan kot...hari2 the same things jep..okayla eh..nnt aku rajen aku tulis...hah..tetibe dtg idea pulok...nk wat post psl minah glemer ni..

                    

oppss...bukan minah seksi kat blakang tu okay..haha..ni ah BFF aku mase dekat seseri dulu...yep...klu nk ulas memg ah smpai esok pon x tentu abes...pendek cite..die ni gile,sengal,kuat ckp,,,,payah2...n still mcm budak2 ble aku jumpe die bbrpe bulan yg lalu..ain...aku sumpah syg kau even skrg memang da agak jauh an...dgn hal masing2..aku xlah setanding ngan kwn2 kau yg lain but aku hrp kau x lupe aku..haha..ak tetap mnjadi penSTALKER kau yg paling setia...ko jgn igt aku x bace wall n blog kau..ahaha...beliau merupakan seorang bakal guru matematik 4 tahun lagi mungkin....ain...nnt aku bincang ngan laki aku dulu ea nk anta anak aku blaja ngan kau ke idak..takot pulok aku...hahahahaha...

  ppe un weh...slamat hari lahir...aku da kelu nk bg ayt bunga2 ditambah dedaun yg segar menghijau lagi..aku pun x tahu kenapa...aku xnak war2kan post ni...klu ko bce,,,harap tersenyum...gudluck in ur life erk...klu ade prob,,,jgn segan2 share ngan aku...kau selalu menangkan???xpelah wei...da memang rezeki kau...ape lg nk pesan ni...hah...kawen jgn lupe ajak aku...pstikan aku kawen dulu...janji tetap janji...lalalala...okla beb...nak nangis da ni...bye kakak aku yg tua 9 hari dari aku....*_________________________________*

2 comments :

  1. botet kembali mengepost..:) like2:)

    ReplyDelete
  2. hahaha....orait2...kau un da rajen kan skrg....lawa blog...troskan usaha anda....

    ReplyDelete