Thursday, June 16, 2011

C7-00

   hari ni nyah nak sembang pasal smartfon nyah ni haa...fest skali nk ucap trime kaseh sgt2 kpd mama n abah sebab dah penuhi permintaan along yang satu ni..haha...alhamdulillah dah rezeki kan...sejak masuk asasi dulu...agak segan untuk keluarkan enset aku even xde la kuno mane...ye ah...masing2 gune skrin sentuh punue...aku je yg bunyik ketakketikketuk klu menaip mesej tu...tanggal 11 Jun 2011 yg lalu,,aku dan angah telah dihadiahkan Nokia C7-00...kaler je lain2...biasa lah...kami dari kecik memang sentiasa same je barang...baju,slua,kasut,...mcm2 lg lah..n dulu kami selalu dianggap kembar..skrg x lg laa...da beza sgt da saiz..hoho..b4 crite lebey lanjut...nyah nk bg kome nengok dulu la...heheh...(show off pulak..)

     

hah...ni ah rupenye cheq punya fon...wane silver...angah punye ape ntah name kalernye...tapi cokelat kayu2 lah..lawa jugak...kepade kome2 yang teringin...nyah nasihatkan jangan la pley kaler itam...idak le lawa...nmpak mcm plastik je...x eksklusif gitu..haha...

nak cite psl die punye keistimewaan idak le teman gheti kome...awok pon masih blajo lg nak gune nye...tp bestnye tyme beli tu...memory fon i sdri da ade 8GB...pastu pujok2 la abang kedai tu (cine la..tp bole tahan ensem la..prfume die...pergh...dah2...sambung cite)die bg la skali 8gb memory card skali...x sabo nk mndownload game+lagu+ n bende2 yg swktu dengannya lah...aih...da mcm i-phone pulak..hahaha...berangan..tggu jadi doktor dulu lah...insyaallah...semalam baru xplore die punye GPS...teruje..ye ah...b4 dis tengok orang lain punye je..lepas ni kompem x sesat dah..haha..

fon ni jugak ah antare bende termahal yg aku pernah ada..harge nk dekat same dengan laptop aku..bapak lah...kalau hilang...huh...nauzubillah la...okay lah...wait 4 my next post....wink3..

2 comments :

  1. slamt mencuba botet.. bes gak la nset tu.. aq dh pky nset tu lbih kurg stgh taun la.. awl taun aritu.. gudluck ek.. bek2..

    ReplyDelete
  2. wei2...aku terpikat ngan fon ni sebab aku tengok ang punya laa..haha...time kaseh..

    ReplyDelete