Friday, August 5, 2011

Dia dah dekat dah!!

   Hari Isnin..tolong jangan lari laju sangat!!penat aku nak mengelak dari dikejar oleh kau..sabar la dulu..bagi aku masa lagi..aku tak bersedia lagi wei nak tinggalkan Tanah Tumpahnya Darahku ni..please..please slow down your speed,acceleration,momentum n so on...(oh shit..term2 yang aku x suke nak dengar..tapi terpakse tulis..hua2)

   minggu ni sangat busy!!sorry for those yang ade mesej aku..tp tidak dilayan..bukan sengaja....sumpah penat...all the things kene settle last minutes...bongek betol...nasib baik ayah aku bersabar..harap boleh siap sume bende esok...barang x kemas lagi...kalau boleh..isnin tu baru aku nak cari beg sume..kau tau??perasaan aku..like...ergh..susa nak ckp...bukan senang..ni antara dugaan yang paling berat aku nak hadapi..the main thing is..aku nak buktikan yang aku boleh buat even ramai yang x percaya dengan aku..mungkin..ye lah..luaran x nampak gaya pon..haha..insyaallah i will change!!just need your pray n support!!mama abah!!jangan stop doa along...tau3??!

              

   to all kawan2...tak tau bila lagi boleh update blog nie..just hope korang doakan aku ye..dont forget me even kite dah x closed mcm dulu..goodluck jugak untuk korang dengan bidang masing2..insyaallah semua akan berjaya..rezeki masing2 kan...just do the best...

           

         

             okaylah semua!!hati dah x tenang...!!will be missing u ols..bye...wishing u....


               

2 comments :

  1. good luck botet :) aku rindu kau gila kot..waaaaaa :(

    ReplyDelete
  2. kau gak aida,,itu lah...mndengar cerita2 kau..yg lawak2 byk..haha

    ReplyDelete