Saturday, August 27, 2011

hai!

    ish3....kesian nye blog ni...berhabuk gila!!penat aku tenyeh dengan bulu ayam ni...sampai seme2 tau!!haha...ok..aku heksited sekarang da stat libur!!eventhough just seminggu...

   aku x tau nak update ape la wei...just nak randomly upload gambar je kot..ntah kat mane2 je aku snap..haha..stat isnin yang lepas,,,aku dah start busy gegila...kuliah da start..u know what???hari2 ade kuliah+praktikum+responsi (kuiz)..dah la balaja 10 system skali gus seminggu..ok..aku nak meluahkan ketidakpuashatian aku ni...korang tau..the quiz n praktikum tu...guna bahasa indonesia!!paham tak??aku ulang...bahasa indonesia...haa...first day x yah cakap lah kan..sume pakat pandang-memandang antara satu sama lain..yang lelaki x payah cakap lah...tida yang sampai berdengkur punya pon ada...sumpah aku rase seminggu ni dapat 20-30% je...yang lecturernye pulak..still campur2 guna bhs. Ina...hm..aku pasrah la wei...da duduk kat negara orang..tanggung sendiri la..

   tau x..semua orang kena jadi translator sendiri..manual lab also in indonesia...paham x perasaan kami??selama 5 tahun blaja dalam english..tetiba je..so kuiz pon sume bahasa indonesia..stakat ni dah 3-4 kuiz da la aku buat...campur2 10 system tu...minggu ni blaja histology je dulu...n semalam...ade Responsi Teori yang menggabungkan sepuluh2 topik tu..ade 15 soalan..semua essay....(dapat bayangkan x??)..tapi ni bahasa inggeris...masalahnye pulak..dah setiap ari baca yang indonesia punya..tetiba khamis malam tu nak pulun bace balik semua system in english...memang innalillah la kan..haha..semalam banyak jugak aku tinggal..da memang x tersentuh dek mata pon..lagi2 mana sempat ouh...xpe..cuti ni aku nak pahamkan balik..isnin (5 september) akan ada ujian teori...100 soalan objektif...50 slides...kena label bahagian sel,,teka tu sel apa,,,ciri2 sel tu...what the...sekarang aku mengerti kenapa dokter itu gila...haha

    oklah...banyak nak cerita sebenarnya..tp x payah la...just enjoy the gambar la erk...haha

             
       ni antara dobi termurah kat sini..aku salah seorang regular customer okay..haha
           
                      
                                        dalam pete2..mak aii..gemok dah !!

                            
                                                  driver pete2...

                            
                                       pintu pete2 xde tutup2..masok je

                    
                                  xtau nak buat caption ape..haha

                   
hah..ni juadah berbuka ari tu,..pucuk paku masak lemak cili api rumate masak..cekodok itam aku buat..haha

                   
          dalam kereta yusuf...kawan klas international kitorang...kaya + ensem wei..haha

                   
                           baru 18 dah ada honda...bwk krete g kls ari2..

                  
                            kat rumah fajrullah..ada majlis berbuka puasa..

                     
                                                       member2

                     
                           

                     
gambar family fajri...parents dosen..(pensyarah)..adek bradek amek medik..rumah sgt besar...

                   
manisan before bukak puasa...ko tau??inti kuih gulung tu inti kelapa durian...sedap bangat!!!

ni ah antara gambar yang ada dalam simpanan aku..nampak macam seronok kan..i hope kitorang akan dapat sama2 survive kat sini...amiiinnn...

No comments :

Post a Comment