Monday, August 29, 2011

sedih

   waktu ini..lagu raya sedang dimainkan...sumpah..aku sangat sebak...sepanjang 19 tahun aku hidup,,x pernah missed malik kampung..n now..aku sumpah x boleh terima wei..jujurnya la..aku rasa nak memberontak je oh..nak je pegi airport amek tiket sekarang..haha..sengal betol..i need to wait for another year..ko ingat kejap??12 bulan lagi tw x??12x30 hari =360 hari lagi...kena pangkah kalendar hari2 la kalau macam ni..haih..aku harap urusan imigresen tahun ni akan smooth je..tolonglah jangan sangkut2..hazmi n the geng,,aku harap korang tolong buat yang the best okay!!

   main lagu raye sume yang sedih2..x ley nak cakap apa la kan...sebenarnya yang aku nak sangat tu duit raya!!haha..ngeng kan??kat kg un,,aku ni pemalu..orang tanye baru aku jawab...takes time untuk bersembang..dah dari kecik macam tu..agak macam sombong la...tp series bukan..dorang un da paham perangai aku..xpela..at least aku xde un bukan terase sangat un..kalau angah yang xde...yes!!maybe dorang akan rase sebab dia tu peramah siket..ngan uncle teksi un dia bole bwk sembang pasal politik..hmm..lagi2 dia kan lelaki..tunggu la 2013 nnt angah..rasa la ape yang along rasa..haha...

   aku rindu ngan adek2 aku!!sumpah..aku tengok gambar dorang hari2 kot..nasib ada dalam fon ni..(air mate sedang bergenang ni....betul x tipu)..aku tau...kalau aku balik nanti...memang x kan dapat lagi nak sayang n cubit pipi adik...abang un da skolah menengah...adik pon mesti da segan ngan aku..huuaaa...adikla satu2 nya budak kecik yang aku ada...nnt kalau aku balik pon...mesti dia da reti basuh berak sendiri..mandi sendiri...muka dorang pon maybe ade perbezaan dari gambar dalam fon ni...huaaaaaaaaaaaaa sebak!!!

    ya Allah..tabahkan aku!!aku kuat kan..aku tau..lepas je raya ni..start la hidup aku yang sebenar...macam2 boleh jadi in 1 year ni...apa2 pun..aku mengharapkan yang terbaik dari Allah...oklah..kalau ada family yang terbaca this post...kirim salam...duit raya along still nak!!bank in okay...korang mesti lupa along kan..xpelah..berkorban dulu...hm..xdapat nak teruskan..sampai sini je tau...

p/s : insyaallah esok raye...tapi xde perasaan.. :'(

No comments :

Post a Comment