Saturday, September 17, 2011

pagi semua

Alhamdulilllah..di pagi yang mulia ni..hari ni sabtu..jam 6.45 aku start menulis..x senonoh kan..kalau weekdays,,lepas subuh sanggup tido balik even berbaki 15 minit lagi b4 mandi..biasalah..so aku x terfikir nak buat entry khas hari ni..just nak bgtau semalam aku dah abes blok utk anatomy for biomedic 1..next week start physio pulak..hm..cepatkan??just frust sket ngan soalan responsi umum semalam..punya lah yakin akan kluar gambar2,,skali soalan subjektif yang klua..10 soalan je lak uh..rase ralat la jugak sebab benda yang ditanye patutnya boleh jawab tapi pk bende complicated sungguh..xpelah..da lepas..insyaallah lepas..

korang tengah buat ape ni??ape kabar malaysia ek gamaknye??hm..kapan bisa pulang ni..doakan xde kena  repeat paper ea bulan 1 nnt..n dont amek cuti kitorang please unhas!!aku merayu sgt ni..ok..suda2,,x ley mengharap sangat ni..nanti kuciwa payah..

just nak cerita pasal hidop setakat ni so far..da banyak kawan indonesian now..n da bole ngobrol2 ngan da people here..x kesah tua muda..kalau kita baik ngan dorang,,maka dorang akan berganda baik ngan kita..tp apa2 pun,,jgn terlalu baik lah kan..seronok cakap indon wei..haha..just x suke dgn beberapa situasi dalam kelas..terutamanya cowok2 nya..maybe sebab dorang mengalami kejutan apabila masuk ke univ. dari zaman persekolahan...BAPAKBISINGGILA..series cam budak2 skola rendah..tapi pandai wei..adoiyai..kalau nak tido pon memang x best lah..tapi ni kan negara mereka..aku pon kena terima..masuk kandang kambing mengembek,,masuk kandang c509,,berdengkur...hua2..

pegi kelas..ari2 bawak bekal..x bole bela nye..menu yang majoriti aku bawak is nasi goreng..malas ah nak masak weh..abes kelas,pengkaderan nak dekat kol 7 kadang2..assignment will be hari2 ade..or sbb esoknye ade quiz,praktikum,hmm..so..pada my future husband..jangan makan nasi goreng..so dat nnt xdela rase jemu bila hari2 aku buat nasgor je..haha..

oklah...perut dak keriuk2...nak sarapan jap..to adik..HAPPY BELATED BIRTHDAY..dengar cerita angah nak belanja main bowling ea..enjoy your first game ok.. (x berapa nak ikhlas ni.. *_________*)

                
                    *rindu nak sayang pipi dia...balik mesti x dapat dah.. :'(

No comments :

Post a Comment