Monday, October 31, 2011

cerita kedai kopi

    bila baca blog updates member2..nampak sangat dah lama tak menconteng...haih..tetiba tergerak hati nak menaip...lagi2 malam ni xda apa sangat..baru habes blok anatomy tadi...esok biokem 2...aku nak cerita apa pon aku x tau..pasal kat sini eh..hm..aku rasa kelas aku tu elok buat tembok besar2..then label MALAYSIA ngan INDONESIA..ketua pon ade wakil setiap negara..kan senang???mase lecture bukak jap tembok uh..ala2 cam pagar otomatik la kire..abes je kuliah tutup balik..payah betol la..rase cam nak tangan je beberapa buah wajah..(ok..aku x igt ape penjodoh bilangan utk muka)..nak ckp uh kasi berhemah skit la brader..ape maen tunding2 jari ni..aku bagi sebijik karang..da lame aku sabar ngan kau..tolong ah matang n kawal diri kau yang hyper tu..kesian pesakit kau nnt...se"BARAN"2 aku,,tau la jugak bile nak guna kuasa amarah tu..please la big boy...nasib baik kawan2 kau still bole tolerate ngan kitorang..

     tadi ade meeting batch...conclusion nye...kena gak pergi pengkaderan(pembinaan la konon)..ok..dgr citer smlm dorang da baik sket..so aku hrp dorang tunaikan janji tu laa..erm..19hb ni ade dinner..x puas ati lak laki ngan pompuan asing2...bukan ape..mksud aku..lau ye nk asing bia ah tmpt un same standard...ni laki kt hotel..kitorang kat dewan er..heish..tema arabic night...i will be the princess of the night...tengok ah nnt(mungkin dalam mimpi aku..xmalam ni..esok la aku mimpi...)n dpt tau gak yg ade bbrapa org yg aku respect b4 dis x telus..so hilang suda kepercayaan aku terhadap kalian..hahaha..

     x lame lagi nak raya haji..tadi dok sedap melayan lagu karma..teringat yang tahun lepas pon  aku x dapat raya kat umah sebab teman bebudak g kem mokhdar...haish...sumpah rindu dok bertiga je tyme tu..da rase cam anak sendiri dah..(walla2 la..sape nak aku,sila isi borang...)tapi mase tu..mama ngan abah still dtg...tp now??huaaaaaaaaaaa.......!!!n dengar citer harapan nak  balik bulan 1 ni da berkurang..terpakse tunggu lagi setengah tahun lepas tu...gila bhai...!!x penah2 aku buat..ok..aku xdelah rock sgt sampai setaun nak tunggu...baru 3 bulan ni un rasa mcm nak curik kapal terbang kat airport tu satu..ajak ah bberapa org member yg lain sape yg nak balek..nnt kitorang tuka2 la bwk kapal trbg tu..lame kot..3 jam lebih..hoho..(kalaulaaaa bole)

     pasal tortoise aku pulak..dorang sehat..tapi aku punya semakin ganas..aku dah x suka dia sebab dia macam jahat..aku bagi makan die x nak..konon memberontak ah sebab x dpt keluar..ujung minggu nnt aku bg la klua..bia la die..aku nak denda minggu ni x bole kelua..gile ke x dia nnt ek..ke aku yang gila sebab tengok dia x gila2..ok..ape aku cakap ni??x paham suda..

     orait2..sampai sini dulu kot..sori fans..lame x ngupdate..letih kome...heheh..jumpa lagi!

*tadi kite masak nasi lemak+sambal tumis udang+telur rebus..hah!amacam??masih ragu2 lagi ngan aku??

No comments :

Post a Comment