Sunday, October 2, 2011

merepek sorang2

       fuh2...peluh2 aku..panas sangat kot entry kat bawah ni gamaknye..haha..lek ah sume..buat para pembaca..sememangnya itu memang luahan hati saya kerana setelah sekian lama melihat fenomena orang bercinta sana sini..tipulah kalau aku kata aku x terusik kadang2 an..itu normal ok..x payah nak tambah2 cerita agar menjadi lebih hangat..haha...bebudak kat rusun yang da bace mula membuat spekulasi yang bukan2..serius...tekaan anda semua tidak tepat sama sekali..hua3..bia aku sorang je yang tau..

    aku nak cerita pasal schedule aku minggu depan...ujian praktikum n teori...merangkumi blok biomedic 1..ade 4 subjek ah..(histology,anatomy,physiology,biochemistry)..aku sebenarnye rasa cuak gila nak mati..memang gila betol aku..still bawak lagi perangai lama studi last mnt..dulu da janji x nak buat dah!!mak babap kang nanti..amboi3(versi Azwan Ali)..biase tu yea...mama cakap ape??blaja betul2 kan...huaaaaaaaaaaaa....rase bersalah gila kot!!

    aku x ley elak ah..assignment x payah cakap lah..belambak..nak2 pulak minggu ni jugak ade Makassar Game..td da kene main volleyball..(xpena2 aku..sumpah terok..haha)..besok futsal pulak..(heksited dowh)ade asistensi lagi..lepas ni dah start pra-pengkaderan(orientasi gila)..kalau bole sume nak buat time ni jugak la kan..aku memang suke bende2 camni...=,="...letih laa..n mulai sekarang aku kena belajar mengurangkan masa tidur aku...eye bag x payah cerita lah kan...tebal gila..kalah panda kat zoo negara tu..silap2 karang kalo da gile..bole join panda tu sekali buat show...

   ape2 pun..aku buat semua ni demi parents aku..n of course dgn izin Allah...dorang beriye2 sangat kan..sedangkan angah pon boleh korbankan minat die..xpe ah ngah..kite try our best ok,,dorg da byk gile berkorban untuk kita...duit yang dorang da laburkan untuk aku (elaun x masok2 lg ni) tu ah yang menguatkan aku untuk still di sini..setakat ni boleh adapt lagi..cume rase mcm tah hape2 pegi kelas,,then blaja guna bahasa indonesia..mesti la aku bosan sebab lame2 malas nak pahamkan..toleh belakang semua buat kerja sendiri..sekarang dah banyak tangguh blaja..rasekan botet..lain kali buat la lagi..

   hmm...ape aku meraban malam2 ni..oklah..aku nak tido sebenarnye..xde diari..aku cerita kat sini..haha..doakan aku lulus sume prekse ok..lau kene remed un x kesah laa..jnji lps 5 tahun..aku blah...haha..

(aku rindu budak2 kat rumah tuu...tunggu along balik yea budak2)

No comments :

Post a Comment