Saturday, October 8, 2011

PUAS!!

   sangat puas tadi dapat berskype dengan keluarga terchenta..hilang semua masalah aku..rasa ringan...serius best...seronot..aku x tau macam mana nak gambarkan..haha...kalau korang jauh dari keluarga..then baru dapat rasa nikmatnya...

   hari ini merupakan hari kemerdekaan bagi student FK UNHAS...semua remedial beb...haha..cam hape je..tp situasi menjawab soalan hari ini dengan rabu lepas sangat berbeza..nampak sangat rupa studi dengan x study...ngeng betol...lain kali nak tunggu remed je lah..best!!haha...tapi kalau x dapat A...kene repeat sampai dapat A..huaaa...aku harap x salah banyak tadi..haish...5 je bole salah..tadi anatomy je da 8 aku x sure...haih...apa2 pun..aku dah serahkan kepada yang Kuasa...insyaallah kan...

   next week masuk blok biomedik 2..4sure will become more tougher...huaaa...semangat faten..semangat...lama lagi kat sini...jangan down sekarang..hm..ahad ni dah start pengkaderan..aku malas nak cerita pasal kejadian tadi sore...(petang)..apa yang aku dapat simpulkan..dorang dah start buat taik...sangat taik!!!!!aku bengang gilaa...kesian budak tu kene belasah ramai2..nampak sangat nak lepas tension..aku yang dengar bunyi tumbukan @ tendangan pon dah mengucap banyak2 dah wei..Tuhan je yang tau...aku malu sebab x berani nak bersuara..biarkan benda yang salah..kire berdosa kan??Ya Allah..aku x punya kekuatan...aku tau tindakan aku ini hanya selemah2 iman..ampunkan aku..aku berdoa agar mereka diberikan hidayah..

   aku x tau lepas ni ape akan jadi dalam idop kitorang..dengan biomedik 2 yang lagi berganda susah dr first block...ntah apa kerja gila yang dorang suro kitorang buat lagi...pekikan,herdikan,sindiran,hinaan...pasti akan menyebabkan taik telinga cair weh...Ya Allah..keep us strong...!!!x sedar la pulak kan dorang tu cam sama umur ngan kitorang..nak belagak gila nak mati..aku x nampak apa rasional dorang bertindak agak cam kurang ajar...nabi un tegur berhikmah..at least tegur dulu ngan mulut..or tanya kenapa dia bertindak macam tu..mungkin x sengaja..ni tak..terus melulu blasah budak tu..macam mana nak ubah mind set dorang haa??

   ahh..malas nak pikir pasal dorang..nak cerita..tadi pegi makan kat mahadir..roti telur ngan roti canai plus teh ais...sedapgila...then shopping sket kat carrefour...n nak bagitau yang I baru beli tortoise tau!!saja nak buat hobi baru..at least ade la benda untuk aku manjakan..pakwe xde,,,,nak tunggu orang tu realize aku memang x mungkin kot..ntah..haha...I named it Botet Jr..pgggil botet je..Afiqah pun beli jugak..sepasang la kirenye ni...tapi aku x kenal mane jantan betina..pegang un still geli2..hua2..tapi yang aku punye suka memanjat..yang afiqah punya suka berenang..hm...seronok tengok dorang...cam xde masalah..x yah pegi pengkaderan..koman2 un..kene pengkaderan ngan aku je suro berenang dalam besen..hahaha...

   oklah..nantok la..line lambat lah nak upload gambar tortoise i...nnt lain kali i kasi tengok eh..dadaa..

*rasa tenang dan bahagia untuk tidur...lepas rindu dekat rumah..wee~

                        
                        camnie lah lebih kurang rupa Botet Jr tu..hahaha

No comments :

Post a Comment