Saturday, January 7, 2012

GOSIP TERBARU co11agen!!

MAHADHIR CANAI HOUSE, 7 JAN 2012- Tengah hari tadi,kira-kira jam 1.30 petang, aku dan beberapa orang rakan yang lain dikejutkan dengan kehadiran sepasang "kekasih" yang dahulunya dikatakan telah putus gara2 salah faham, hadir ke restoran Mahadhir sambil bergurau-senda masuk ke dalam. Wartawan (aku) bersama krew2 yang sedang leka menikmati makanan sempat membiarkan makanan di dalam mulut tanpa kunyah lebih kurang 10 saat sebelum menyambung santapan akibat terkejut dengan kedatangan mereka. Hal ini benar-benar di luar jangkaan semua pihak. Aku sebagai paparazi terlatih sempat juga menyakat mereka berdua. Demi membiarkan mereka mengimbau kembali memori-memori yang telah tercipta antara mereka sebelum ini,kami bersetuju untuk membiarkan mereka buat seketika.

Namun,sambil aku makan, aku sempat mencuri dengar akan perbualan mereka yang aku kira   kebanyakannya berunsur gaduh2 manja la macam tu. Kami juga sempat menoleh ke arah mereka untuk melihat hubungan mereka yang ingin disemai kembali. Nampaknya hubungan mereka sudah semakin pulih dan aku sendiri masih mencari punca bagaimana hal in i boleh terjadi sedangkan tidak ada pihak pun yang berani bertaruh bahawa pasangan ini dapat disatukan kembali.

Walau bagaimanapun, diharap rakan2 co11agen yang lain dapat mendoakan kebahagiaan kedua-dua pasangan ini.Kepada mereka yang ada menghadapi masalah yang sama seperti pasangan ini sebelum ini, bolehlah bertemu mereka untuk mendapatkan tips2 yang berguna sehingga kembali terjalin mesra. Kepada Lyna dan Trex,, congrates!!Jangan gado2 lagi tau!!

Wartawan sempat meminta untuk mengambil foto mereka dan jelas mereka memberikan kerjasama yang sangat baik kepada kami. Terima kasih! Sempat juga aku tanya macam mana boleh jadi macam ni ni??Reaksi  mereka tergelak terbahak2 tanda malu barangkali. Menurut mereka lagi,, tidak ramai yang tahu tentang perkara ini. Aku telah diberi keizinan untuk publish post ini. Sebarang salah dan silap aku mintak maaf..


          
                (dah lama gambar dorang x memenuhkan memory phone aku..)

5 comments :

  1. terbaikk ar botet!! haha!! gambo aku xde plak..kalau ko buat entri mcm nie tiap2 HARI, mmg konfirm aku bace. apa lagi.....teruskan!! :D

    ReplyDelete
  2. mas!!trime kasih!!komen yg membina!!aku akn pikirkan cdgn kau ni..

    Ida : kalo x panas tu bukan aku punya citer la..haha

    ReplyDelete
  3. terbaek lahhhh . ngeee jahattttttttttttt !! :*

    ReplyDelete