Monday, January 9, 2012

serabutlah!

sronok tadik call mama.. sempat tipu dia aku dah ade dalam flight n suro amek aku dalam 3 jam lagi..

    aku : "Ma. along da dalam flight ni..nnt dlm 3 jam lg suroh abah amek along eh?"
    mama : "kamu bio beno long!"

then kitorang gelak2..haih..elok2 heksited call before turun aula tadi.. turun je hati aku rasa macam ditikam lembing bila abang Alif cakap pasal KRS (Kartu Rancangan Studi kot..) Damn lah! Bapak banyak songeh dowh!Bende ni la yang boleh meranapkan harapan yang aku bina selama ni..tinggal nak cat je tetiba guruh datang... Ya Allah..aku memohon kepada-Mu kau lembutkanlah hati PA aku agar perjalanan dan rancangan aku untuk pulang berjalan lancar.Macam2 nak kena buat ni. Magang, Bumil,KRS,baksos,imegresen.huh.. Problem memang xkan habiskan? Just harap aku akan tabah nak hadapi benda ni.

Ah,lantaklah.persetan itu semua. nak komen pasal buletin kat bawah ni. Alhamdulillah mendapat sokongan..haha..seronok bila ada orang komen n tq 4 da new followers!insyaAllah I will serving u all dengan cerita2 yang menarik dan menyelerakan..x menyesal lah kalo follow a.k.u.p.u.n.y.e.b.e.l.o.g ni.. Try perah otak nak carik bahan best..heheh..oklah..nak tido.

3 comments :

  1. faten. da balik msia nti roger aku. immediately tau.

    ReplyDelete
  2. kau buat surprise2 aku xde kat gv kang sbb da start cuti sem sebulan esok..ari ni last paper..huhu

    ReplyDelete