Thursday, January 19, 2012

I'm back!

Seronok tak terhingga!!sudah sampai di Malaysia,tanah air tercinta.. first skali..syukur sangat2 ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya,,semuanya berjalan lancar..2ndly,,thanks sangat2 for Hazmi and the geng sebab korang try so hard for this..thanks weh!!aku sangat hargai.. next,,mama ngan abah sebab sanggup tanggung tiket along yang mencecah ribuan ringgit..I appreciate that!! n now,,try to adapt with my lovely home..rase pelik doe bila jejak umah semalam..cam asing gila..haha,,padehal baru 5 bulan tinggal...pape pun,,aku akan melupakan Makassar untuk seketika agar mood aku x tercalar kerananya..4 korang yang still kat rusunawa,,aku doakan proses ERP korang berjalan lancar..ketahuilah sesungguhnya percutian yang paling bermakna adalah bersama keluarga tersayang!!seriously....

2 comments :

  1. selamat pulang fatin! malang sekali aku tak balik kl pulak untuk raya cina, kalau tak, boleh meet up ramai².

    ReplyDelete
  2. alaaa...bile nak gather balik ouh reramai...aiyaakk..ko ngn zana mesti sambut CNY an..hahaha

    ReplyDelete