Sunday, January 22, 2012

Kasut+handbag baru!

First time update blog masa tengah bervacation..ahaha..sebenarnya tengah bosan..x tau nak buat apa..so saje lah nak menulis pagi2 ni..aku sekarang ada dekat Port Dickson..bercuti bersama keluarga terchenta..tapi x bole la bgtau aku menginap kat mana..kang ramai pulak carik aku..lalala..first of all..aku rasa sangat berbaloi aku balik Malaysia kali ni..aku telah memanfaatkan sepenuhnya cuti yang ada...kurangkan tido n bangun awal tu aku wajibkan ke atas diri aku..hoho..

nak cite ni..aku baru dapat benda baru..kasut ADIDAS original okay?! hal ini berikutan kerana kejelezan aku terhadap kasut PUMA angah dan kasut LOTTO...semua borong dari Al-Ikhsan..ni jugak disebabkan aku
kehabisan kasut cantik..ye ah..naek flight ari tu pon pakai selipar jamban Asadi aku tu je..hhaa//dulik ape aku.. semalam gak aku dapat my first handbag ever in my life..oh..aku x dapat bayangkan macam mana reaksi mereka bila nampak aku guna beg tu nanti.haih..(abes macho aku!!)

semua ni bukan atas dasar tujuan untuk meriakkan diri..cuma mahu berkongsi kegembiraan aku je..nak bukti??sila scroll gambar2 di bawah..heheh..

Bought from aL-ikhsaN Port Dickson

Mine.. RM 199

kitorang punya..Puma:Angah , Lotto: Abang
first handbag..her name "Swiss Polo"


2 comments :

  1. Wah.seronok dpt handbag..alhamdulillah n tahniah..persiapkan diri ye..anda da nk masuk 20..bkn stakat macho hilang..lbey ayu nti sbb nk jd seorg isteri,ibu..erk..hehe

    **kau xreply pn sms aku..ggrrrrr haha btw trima kasih sbb bgau ku blk..tp aku xde kat gv la.kau cuti smpai ble ni?kata nk blanje mkn kat gv..

    ReplyDelete
  2. kau lah..bila da balik istana memang susa la kan nak ajak ayah kau anta g gv jap..nnt aku msj kau..mase tu aku still penat lg lah..haha..

    ReplyDelete