Friday, February 10, 2012

the musculoskeletal system

dah 5 hari kuliah aku start..just 3 hari yang ada lecture..cam best kan??banyak la hang..haha..bila dah masuk system ni..korang akan rasa yang korang sekarang dah memasuki alam kedokteran..kita akan belaja pasal penyakit2 yang terdapat dalam sistem tersebut..muskulo ni adalah sistem pertama yang aku pelajari..well...banyak gila yang perlu dihafal..pelbagai macam penyakit yang kita tak tau selama ni yang ada kat dunia ni..banyak jugak term2 baru yang akan menjadi zikiran aku selain kepada yang Maha Esa..

sistem ni akan berjalan selama 4 minggu..so i need to work harder from the last sem..penyakit sangat byk..nk diagnosis mcm2 kes yang ada..susah ouh..series..(mana ada yang senang kat dunia ni)..pointer untuk sem 1 ni x begitu baik..tp alhamdulillah cecah la 3.**..nk try better for this sem..pray for me..aku takut penyakit malas aku akan kembali lagi..hahaha..

apa lagi nak cerita..??hm..sori lame x update..sangat best bercuti!!hik2..terpaksa tinggalkan drama Gemersik Kalbu ngan Vanilla Coklat..huaaa...ok lah..c u soon guys..

     

                    my new bestfriends ever until i be a doctor!

4 comments :

  1. ade le aku msj ble blk sane.. tuup2 tgk kau da start kuliah..xbgtau pun T-T sampai ati.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak..haha..mase tu busy wei..hm..nnt aku balik lg aku bgtau ea..

      Delete
    2. yeke...br igt nk ajak kau tdo umah aku..tp xpela..Allah ade aturan ms yg lg baik:)

      Delete
  2. faten kau ade call aku ke 2,3 ari ni?gne private num?

    ReplyDelete