Wednesday, February 8, 2012

kenapa kau jahat sangat?!

di kala ini..hujan sedang turun dengan lebat..seakan-akan memahami perasaan aku ketika ini..hanya Tuhan yang tahu betapa sedihnya aku hari ini..wei..kenapa kau buat aku macam ni??semalam dah la aku bengang dengan sorang ni..serius aku sangat marah..sampai aku ambil al-Quran nak sejukkan hati aku..Finally alhamdulillah aku dah tenang kembali..tidak lama lepas tu,kau datang..entah kenapa..aku sangat gembira masa tu..aku happy sembang2 dengan kau..walaupun kadang2 kau gila!then,kau suruh aku buat benda yang aku x pernah buat lagi.(fikiran sila bersih)..masa tu macam nak tercabut jantung.dah lama2 tu..aku turutkan jugak..walaupun rasa mase tu macam impossible untuk sebenarnya aku nak percayakan kau..tapi entah kenapa..ada yang menghasut fikiran aku suruh percayakan kau..aku intip kau dari jauh..terasa diri aku diperkatakan..aku tersenyum sendiri jugaklah..(x taula itu aku ke bukan..tapi hati aku kuat mengatakan itu aku.)ini yang menguatkan lagi kepercayaan aku terhadap kau..
Lepas kejadian malam tu..aku bahagia gila..kalau lah kau tau..kaulah orang pertama yang aku percaya walaupun kau x lah begitu menghargai aku..aku tersenyum sambil tidur..memang agak gila..di kelas..kau rosakkan kebahagiaan aku..balik2 je..kau buat aku sedih..kau memang pelakon yang baik kan..dan lepas ni..aku rasa aku xnak percaya sesiapa lagi..aku dah agak semuanya jenis macam kau..semuanya aku akan salahkan kau..aku rasa sangat down hari ini..terima kasih lah..masa sebelum ko masuk pertandingan tu,sungguh2 kau manderem aku..walaupun kau cakap "tolong.."..tapi aku tahu kau sebenarnya memaksa..tapi sebab takut dan percaya kau..aku try jugak penuhi permintaan tu..aku terkena bahananya tapi aku x kesah..tadi,,kau buat aku jadi benci sangat ngan kau..mentang2 dah menang,,terima kasih pun xde..aku macam orang bodoh..thanks weh!

5 comments :