Wednesday, February 29, 2012

Takpe wei..kau tunggu!

panas la hati aku bila mama cerita tadi..!!wei..bajet kau bagus sangat ke ha??kalau aku yang x cadangkan dulu kau isi borang dulu..kau x jadi la macam sekarang..fine la..mungkin dah tertulis kan..tapi kau x payah nak bajet sangatlah A**R*..!!kau un bukan bagus sangat pon dulu..Allah nak tunjuk..adik aku yang selayaknya dapat benda tu..kau mesti malu kan mase tu?

yang kau nak heboh2 sangat pasal family kau tu kenapa..??bajet abang dekat mrsm tu hebatlah?kau pulak masuk maahad tu..pakai kabel jugak kau..so aku xdela nak bangga sangat..bukan hasil titik peluh kau sendiri..ambil hak orang lain...tapi,,aku ingat kau je..rupanya lepas tu berderet kau ajak sekali adik2 kau yang lain masuk situ?handal kau kan..lagi sekali..pakai kabel..untunglah banyak orang dalam kan??so kau x payah nak berlagak sangat lah dengan family aku..malas lah nak riak2 ngan kau..

alhamdulillah setakat ni family aku sejahtera dan mereka berusaha dengan titik peluh mereka sendiri..mereka tak mengharapkan sesiapa..mak bapak aku takde nak merayu-rayu kat putrajaya sana even adik2 aku  lebih layak untuk dapat tempat tu..so,,x payah la eh nak bangga sangat..Allah tahu apa yang terbaik untuk family aku..x payah nak hina sangat la ok..semoga kau berjaya la dalam hidup kau!!dengan adek bradek kau yang lain sekali aku doakan...aminnn....peace wei!

For my dear Fakhri Irfan,,
Tak pe bang..pedulikan apa yang hadi cakap tu..janji abang dah buat mama ngan  abah bangga kan??abang dah tunaikan tanggungjawab abang..tapi nak buat macam mana..??dah tak da rezeki..abang kena jadikan ni sebagai cabaran!buktikan kat dia kat Pandan Indah pun abang boleh berjaya lah!lagipun,,kalau nak ikutkan,,abang lagi layak dari dia kan?biarlah orang tak tahu..biar orang pandang rendah kat kita..kita usaha je sungguh2..insyaallah,,Allah akan tolong kita..ok bang??jangan down sangatlah..x hensem!!haha..

No comments :

Post a Comment