Tuesday, April 3, 2012

Aku gumbira :D

Alhamdulillah...ya Allah...kau lancarkanlah rancanganku ini Ya Allah..insyaAllah,,xde apa aral melintang,,1 jun nnt i balik Malaysia..!!!yeay!!!bersyukur dapat parents yang sangat baik hati...weee...even just for a 2 weeks..tp berbaloi rasenye daripada menghabiskan masa kat sini..hoho..

syarat dia..kene blaja betul2..tinggal lagi dua sistem ni..buat betul2 ok botet..hadiah dia nnt dapat balik...heheh..just tu laa..kalau balik...kene jugak la study untuk OSCE nnt..ok2..tengok laa macam mane nnt..klu x,,balik sini nnt baru aku pulun lah.haha..

sempat pesan nasi briyani lg tyme balik sini nnt..haha..xpernah rase mkn dlm flight Air Asia..tu yg mintak jugak tu..well2..Allah je tau apa perasaan aku sekarang..can't wait...mama,abah,angah,abang,adik..wait aaa...i'll be back!!!hahaha...benda ni pun aku x amek mase lame pk..dengar je ade orang nak balik,,terus aku bgtau mama..nk balik jugak..nak pegi johor..tengok nyah kawin..plus x pernah pegi johor lg..hoho..rezeki2..

Ya Allah..Kau perkenankanlah permintaan hamba-Mu ini Ya Allah...amiin.. (eksited sangat nii...)

doakan aku dapat naik ni 1 jun nnt...hehe

2 comments :

  1. Amiin...jgn lupe blanja sy, yasmeen n 'afifah ye awk...1jun kitorg g welfare centres wat program..hjg mggu bprogram dgn kau plak...tau2...demand ni..xcuti pn ms tu...great!alhamdulillah aturn Allah mmg hebat

    ReplyDelete
  2. heheh..insyaallah..aku nak tidoq umah korang laa...hahaha..nnt aku roger2...cant wait...

    ReplyDelete