Sunday, April 29, 2012

Esok exam =,="

Besok final exam teori immunology system..hmm..setiap kali minggu final aku mesti x suka sebab semua orang belajar bagai nak gila..seram aku tengok..haha..ade yang nnt pegi prekse mcm mayat idop pun ada sbb kurang tido..haih..bila aku nak sampai tahap macam tu ye..well..bg aku..kite x perlu nak tiru cara orang lain belajar dan paksa diri kita ikut macam dia..just buat apa yang kau mampu..n try your best...kalau dah hilang semangat tu,,pikir balik jasa parents korang,,so that automatik semangat tu akan datang balik..haha..

well..lepas ni masuk sistem terakhir,endocrine system..habis 1 jun nnt insyaAllah...then merdaheka..hoho..tapi ada OSCE ngan UAS lah.. kacau betol..tapi x pe lah..doakan aku tau wei..harap x kena UAS tapi kalau kena jugak,,aku redha lah..maybe He is planning something better untuk aku..for teman2 seangkatan yang lain,,goodluck jugak lah!


No comments :

Post a Comment