Thursday, May 24, 2012

syndrome malas da datang

     kenapa minggu ni aku rasa macam x tenang eh??sedih pon ada...macam2 kat kepala..tapi hati sekarang da sampai LCCT dah..haha..start sistem endo ni aku macam jadi malas gila..kalau x,,dulu rajen la jugak even usha2 slides camtu2 je..tapi kali ni..ntah..dengan lecturer yg ramai gila x masuk..bila masuk pulak,,mula la melatonin melambung tinggi..x fokus langsung...

     macam2 pk ni..dengan jadual akademik yg macam haram..ade je mulut2 yg bawak cerita tuka jadual itu la..ini lah..haih..aku tensyen doe dengar..tolong lah jangan bagi aku kecewa..tiket da burn da ni..hmm..sok naseb baek repeat PA je..da agak dah..aku jawab terbalik doe ari tu..haha..x kesah la..5 soalan je pon..sok un ada final bioetik..4 sks...hrp bole dpt at least B+ la..hew2..

     plus..dengan masalah rumah lg...tuan rumah yg macam taik tu..nama je peguam..dah la penipu..dalam kepala otak dia duit3x!!!siot je..naseb baik sebab dah bayar deposit..kalau x,,dah lama aku cari rumah lain..bongok betol..aku x paham lah ngan orang kat sini..dah jadi peguam pon perangai macam tu..aku rasa makcik2 yang mintak sedekahpun xda paksa2 macam tu..dah la nak kontrak 2 tahun..dah tu suro bulan 6 ni bayar abes teros setahun..bulan 7 pulak,,settle untuk tahun kedua..sengal gila..mana aku nak cekau duit..ngek ngok..

     minggu depan final endocrine hari khamis..kalau ikutkan sayang tiket aku tu,,aku redah je balik jumaat..tapi tengok lah macam mana performance aku nanti..kalau x,,terpaksa lah balik senin depannya..hmm..balik cuti,,ada OSCE ngan UAS pulak..haih..xpelah..kata nak jadi dokter kau ni botet..x yah nak merungut sangatlah..

     oklah..aku x tau nak meraban apa lagi nie..dadaa.

No comments :

Post a Comment