Thursday, May 3, 2012

bosan nie.

sejak lepas periksa isnin ari tu,,sampai laa ni..kitorang semua bosan gila tahap gaban..kamilah budak medic yang paling lepak sekali di dunia..hahaha..sementara nak tunggu remed jumaat tu,,macam sebulan tau x...dal 3 hari ni je,,dah nak dekat 10 cerita aku tengok..haha..dahsyat x dahsyat..nak baca buku ngan slide..x menarik..

well..apa2 pun,,,esok aku nak buat betul2...harapnya x nak la kena UAS...tp macam possibility nak kene tu macam ada...dengan result muskulo yang bermasalah tu lagi...geram je aku..bioetik la konon...etis lah sangat!!cakap je lah jelez budak malaysia x buat hal...nak cover malu student korang kan??mentang2 mak bapak budak2 tu kaya raya,,korang takut,,last2 libatkan kitorang sekali..aku bengang betol lah..kalau kitorang cakap apa2 pun bukan korang nak dengar pun kan??!!fine..!

may Allah show the truth..erm..ade berkira2 jugak nak buat post untuk bebudak asasi yang kot2 la teringin nak datang sini an..haha..tengok lah macam mana..kalau aku rajin..tapi nasihat aku,,better x yah kot..hahaha..jahat kan aku..kalau dr. Fauzan tau mampus hakuu..hoho..oklah..saje lawat2 blog..bye2..

No comments :

Post a Comment