Wednesday, July 25, 2012

Last post b4 balik :D

   Hai wei..rindu la nak tulis..tapi belakangan nie susah gila nak cari idea tulis pasal apa..bukan apa..maklumlaa..makin hari makin banyak pulak stalkers yg view blog aku nie..haha..eh..xpe2..aku bukan marah..bukak je la..aku lagi sukaa...bangga la blog buruk ni un ada jugak orang sudi nak view..hak2..

   lama lagi la nak balik..aih..jelez gila kat dorang yang balik hari nie..ramai jugak ar..tapi x pelah..mostly yang x pernah balik lagi..haha..aku baru je bulan lepas balik..xdelah meronta-ronta sangat..hmm..apa nie..hah..semalam bil letrik rumah ni sampai..Rp. 800k ++...kalau x bayar,kena potong minggu ni jugak..ngek betol lah nurwadi tu..biar tertunggak macam tu..apa da muflis sangat ke apa ntah..aku malas nak pikir..baik aku balik..tenangkan pikiran..haha..

   ari ni ari first aku puasa disebabkan hal yang x dapat dielakkan..haha..setakat ni ok lagi la..alhamdulillah hari ni x panas..lagi un dok umah je..xde penat sangat un..hari ni gak turn aku masak..cadang nak masak ayam masak kuning..hoho...resepi mama aku..nak bagi kawan2 rasa..lalala..harap menjadi..

   Eeeeeiiii...sumpah bosan gila wei!!!abes blaja 4 jun ari tu..ko bayang..da nak dekat 2 bulan aku dok sini x buat apa2..??!!semata nak tunggu daftar sem je??aih..sabar je lah..hari2 on9,muvie,on9.muvie..dan begitulah seterusnya..dapat bayangkan macam mana bosannya hidup aku??haha..lupa pulak..aku rasa akulah budak medic yang paling lepak kat dunia..tapi kena get ready la..sem depan da x bole relax2 macam dulu..killer subject dah start dah..terutamanya neuropsichiatry ngan cardiology system..7 kredit tu derr!!mati lah aku..

   sem depan harap2 dapat lah beli motor!!susa nak ke mana2..series!!lagi2 masa settle KRS ari tu..Ya Allah..jelez je aku budak laki semua ada motor..sat je da settle..untunglaaa..abah!bole ek belikan moto??result x la teruk kan??haha..nanti balik i'll prove i can ride it..hoho..aku da practise banyak kali dah kat sini..bole ot rasenye..

oklah..ni kot rasenye post terakhir sebelum aku pulang ke tanah air jumaat nie..kat umah,aku x pasti la aku update ke x blog nie..maklum lah an..bila da dengan family..heheh..oklah..jumpa lagi bila2 nanti aku rajen..


No comments :

Post a Comment