Monday, July 11, 2011

BTN was awesome

  sori dah lame x berblogging...just baru balik from BTN..kalau nak cerita aku x tau sampai bila aku boleh abes..yang pasti...kepada mereka yang x pernah pergi lagi...jangan cakap apa2 yang korang x tau...sebab sebenarnye program ni best gila nak mampos...(maaf..ade unsur hiperbola di situ..)..aku bersyukur sebab 5 hari 4 malam aku terisi dengan benda yang berfaedah even mula2 rasa memberontak jugak xnak pergi...actually x tensyen langsung pon..lagi banyak yang seronok..aku x tahu nak ungkap macam mana..tapi for those 108 orang yang pergi BTN 4-8 julai ni kat Meru sahaja yang tahu perasaannya..

  aku x berniat nak cerita panjang lebar...just nak berkongsi sedikit gambar2 atas ehsan Kak Pora (groupmate aku)..gambar2 ni kitorang dapat lepas abes exam...actually fon kene kuarantin lah..haha...tapi x rase sangat pon bcoz of da activities yang SANGAAAAAAAATTTT BESTTTT...

                
ni lah antara groopmate aku...(GROUP 7..)best gila ngan dorang ni...nanti aku cerita serba sedikit pasal mereka...
               dari kiri : sazura,kak pora,kak amira(manja),t-rax,aimie,fendy,syahmi..
              
                      
                 lunch terakhir before balik...sedap actually...aimie kiri..kanan kak pora..
                
                        
        yang pakai spec tu syamil..ketua dewan makan...yang senyum riang ni ketua kumpulan aku..fendy..

                                    
                                                              ni syahmi..
                

                       
                                   
                                                    waa...peace!!

                  
dua orang xde...kak mira ngan syahmi...sorang lg yang belom sebut...between fendy and syamil is aizat..
                       
                    
                                                     padan muka kau fendy...haha
                               

ni ah antara gambar yang sempat kiteorang amek..sdeh x dpt bergambar semua sekali..yelah...masing2 dah nak balik...btw...aku suke gile grup aku nih...syok...penoh dengan drama melayu...kitorang punya fesi,,,abang Karam dah balik...tp aku geram ngan dia sebb psycho kitorang malam last tu..haih..sabar je la..overall..aku punye semangat patriotik serius tiba2 naik dengan mendadak...selepas mengetahui beberapa rahsia kerajaan,,(ooppsss),,dapat gambaran lebih jelas pasal perlembagaan negara..tahu perjuangan orang dulu2...sungguh!!aku bersemangat ni...hope dapat kekalkan hingga akhir hayat!!heheh..

to : Fendi (pursuading law in US)
      Syahmi (budak KMB..x sure amek ape...engineering x silap..nk fly UK) 
      Kak Mira (petroleum engineer...UK)
      the others..(medic M.D in Indonesia insyaAllah)

semoga kita same2 berjaya yek..hope x lost contact ngan korang...sayangilah negara kita...jangan x nak balik Malaysia sudahlah!!haha....
              

No comments :

Post a Comment