Thursday, July 5, 2012

bosan

Malam tadi selesai buat majlis doa selamat kat rumah baru..so far,alhamdulillah semua berjalan lancar..banyak kawan2 yang datang tolong..thanks weh korang..kalau x,x tau lah macam mana nak settle semua tu..hmm..pagi tadi bangun lambat..10.45 a.m baru bangun..mungkin sebab dari semalam bangun awal g pasar plus melayan tetamu yang datang semalam..ahaha..macam apa je..

Bangun je pagi,rumah sunyi je..senyap..ada yang x bangun lagi..kawan2 yang datang tolong un dah balik..so,situasi ni telah mengundang kepada penyakit homesick aku datang tetiba..aih..sebaknya..bila mengenangkan masih lama tanggal 27 julai ni..aih..tolonglah masa...result OSCE x kuar lagi...tapi BMD dah kluar dah..xtaulah aku dapat berapa..ingat nak g tengok nanti..

Semalam,maghrib buku amalan dah tukar baru..aku pun berazam nak jadi orang yang baru..lupakan segala memori luka di masa lalu..hahaha..harap aku istiqamah la..selalu hangat2 tahi ayam je..hmm..dah lama x contact family..dorang un jarang on9..xpelah..lagi 3 minggu er..bole je ot survive..

oklah..aku x tau nak tulis apa..daa


No comments :

Post a Comment