Monday, July 2, 2012

Pindah rumah

Sabtu lepas aku pindah rumah..dekat Jl. Bung nama dia..first time rasa how exhausted gila bila nak turun naik angkat barang lebih dari 10x nak angkat barang dari tingkat lima naik tangga..Allah je tau betapa bersyukurnya aku semua barang dah berjaya dipindahkan dengan selamat..thanks gak la kat kawan2 n boys yang tolong kitorang..xde korng,memang x tau lah macam mana..

Pasal rumah..erm..not bad lah..aku dapat master bedroom..katil king size you..haha..but tuan rumah bagi katil je..so,SUMPAH sangat banyaaaakkk duit dah keluar just nak repair,furnish ngan beli barang keperluan...berjuta2 rupiah dowh..3-4 kali g bank g cucuk duit..plus xde motor..terpaksa lah langgan teksi sebab rumah jauh ke dalam sikit..kalau bawak barang banyak memang x larat nak jalan kaki..duit lagi..aku sedih tengok amount dalam akaun makin berkurang..huk2..

then nak cakap pasal tuan rumah..geram!semalam dia datang..bukan nak tanya ada apa2 masalah ke??ni masuk2 terus tanya sewa rumah untuk tahun kedua..deyyy!aku masuk umah un x sampai 24 jam lagi..penat angkat barang un x hilang,kau dah nak duit..apa keparat sangat ke kau sekarang??kata peguam??!!aihh...sabar je lah..aku rasa lepas bayar nanti,lesap lah dia..dua tahun nanti baru dia datang lagi..bongoks!

korang mesti nak tengok umah aku an..nanti la wei eh..nanti insyaallah kalau rajin aku upload..nak tunggu fully furnished and siap kemas dulu..hik2..erm..rabu ni ada buat majlis doa selamat n makan2 sikit..harap semua lancar..oklah..ni quick update je..bosan x buat apa..heheh..bye!

No comments :

Post a Comment