Thursday, July 19, 2012

Ramadhan is coming...

Hai..lama x jumpa..dear stalkers!!aku bukan lah apa kan..kadang2 aku rasa x de privacy pulak..rase macam nak block je beberapa orang so that xyah nak sibuk hal hidup aku bole x??haih..xpelah..bacelah kalau kau nak..x kesah..malas aku nak pikir..

erm..nak update..semalam ada baca blog sorang kawan aku tu..yeah..aku sangat gembira  untuk dia..wei..tahniah yea!keep it up..aku doakan kau..kau tolong doakan aku jugak..menangis jugak la aku baca semalam..entah aku ni bila?sedangkan sepatutnya aku dah lama dah buat macam dia..lemah betul kau botet!ego tinggi!!

pasal peguam..hari ni kitorang nak pegi serang peguam haprak tu dengan loan shark..haha..nak x nak,,dia kena jugak pilih tu!!kitorang dah x sabar sangat ngan dia ni..lari sana sini..tukar number fon..silap2 sebulan xde kat sini,ntah dia bole lari pegi mana ntah..aku xkan biarkan kau lesap nurwadi..!!

lagi 8 hari nak balik..puasa mungkin esok atau lusa..azam nak buat the best untuk ramadhan kali ni..insyaAllah..lagi2 masjid depan umah je..hehe..Ya Allah..aku mohon kepadaMu..berikanlah aku kekuatan untuk terus istiqamah dalam mencari redhaMu..Amiin..


No comments :

Post a Comment