Saturday, July 7, 2012

Trans Studio

Hey buddy..disebabkan cuti yang terlalu lama ni,aku rajin nak update blog bulan ni..haha..well..hari nie hari jadi afiqah, sepupu aku..so,kitorang decide nak pergi Trans Studio, themepark yang paling besar kat Asia Tenggara kalau x silap aku..yeah..sangat seronok!!batak sebab x pernah pergi..haha..macam2 kitorang main hari nie..susa nak cakap lah..plus hari nie aku bertuah sebab hari nie last ada show circus from china..sumpah aku teruja..plus!best first time dapat tengok musical theatre for the first time..huhu...senang cite..aku SERONOKGILER hari nie..even penat sikit..haha..aku malas nak cerita..enjoy the pictures..
Ni lah buktinya..hoho

before masuk entrance..hari ni tiket mahal..Rp. 175,000


Welcome..

Best giler dowh!!main sampan air..basah baju..but sumpah nak tercabut jantung..aku main ni 2x..

Dalam train bebudak..

Dunia Lain ni rumah hantu lah..so far x seram sangat..

Kat sini,ada macam jalan cerita dia..tapi bole tahan jugak la jantung aku melayang..

Roller coaster..pendek je..takut sikit je..lagi best kat cosmo world..


Ni antara aksi masa pertunjukan circus tu..tapi sumpah AWESOME!
Sesi bergambar bersama pelakon teater..tajuk ari ni something like Bollywood lah..

Wei..terlalu banyak benda aku nak cerita lah..haha..banyak lagi gambar aku x snap..malas lah..plus nak kejar masa..tapi tadi aku suka masa main bumper car..dapat tunjuk skill n main langgar2..haha..puas gila!!nak main lagi tapi x sempat..yang best lagi masa sampan air tu la..cerun dia boleh tahan..air menyimbah muka,,,seluar baju abes basah..haha..then circus,,aku macam kesian pun ada..yang buat show ni,sume budak dalam belasan tahun je..dorang maybe dah ditrain dari kecik..plus dorang x tau bercakap pun..senyum,tepuk tangan n thumbs up..tu je dorang tau..aku kesian pun ada..but totally aku respect dorang..ada Marfan Syndrome budak2 ni..haha..last masa teater,aku suka jugak..best!!pelakon dia awesome...hafal skrip bagus..main api sembur2 dari mulut..hensem gila hero dia..haha..masa bergambar tu  "Said Kapoor" peluk bahu aku..hahah..xley nak wat apa lah..

So far,aku suka lah..aku x tau nape dorang cakap bosan..hm..kalau family aku datang sini,,aku nak ajak dorang datang sana.. :D..oklah..nyte alls..




1 comment :

  1. wah untungla dpt g trans studio tu..nti bwk aku plak ehh :)

    ReplyDelete