Thursday, July 21, 2011

Ala...nak pegi!!

   hari ni aku agak berdukacita sebab abah telah membatalkan rancangan untuk menyaksikan perlawanan bola di bukit jalil pada malam ini..huuuuaaaaaa...seriously..aku rase sangat kecewa...bukan apa...itulah satu2 nya peluang untuk aku merasai sendiri suasana live ada kat stadium..bersama-sama bersorak memberikan sokongan kepada pasukan negara sendiri..kalau sesaje nak beli tiket mahal camtu memang tak akan la kan..haih..hancur lebur impian aku..siap dah buat research dah pasal jersi harimau malaya dah....aku dan abang agak kecewa...ok..aku akui alasan mereka boleh diterima..but please!!!next time jangan bagi harapan yang tinggi menggunung awal2 boleh tak??aku dah banyak kali menghadapi situasi begini..korang un mestila penah an??ape korang rase haa??bapaklah..rasa nak memberontak tapi x boleh..haih..last2 ajak aku je pegi ngan bapak aku..kompem la aku x nak!!kesian kat adek aku yang pengGILA bola teramat sgt uh..

         
jangan lupa malam ni..8.45 malam...nampaknye tunggu surat kaba esok la..(sigh..)

       
                      jersi idaman!!haha..ingat laki je minat??


          
      teringin nak rasa suasana macam ni..ops..sesat bendera t'ganu kat situ..hua2..

apa-apa pun..goodluck Malaysia!!aku doakan korang dari jauh....sesungguhnya selepas pulang dari BTN ni,,semangat patriotisme aku sangat tinggi!!on the way nak cari bendera Malaysia nak bawak pegi indon nnt..haha..SEMANGAT!!

2 comments :

  1. lek lek tet! aku pun tgk kat TV je wehh..adehh! eh, kau study smbg kat indon ker?? lupe nak bgtau kau..ni blog aku yg baru..yg lame tak guna dahh..kenal ke kau sape aku??HAHA!

    ReplyDelete