Tuesday, July 26, 2011

Takutlah

   sejak beberapa hari ni..hati rasa x sedap ouh..aku rasa x ready nak tinggalkan Malaysia..or lebih tepat lagi family aku..ye ah..actually..aku x rela pon kena duduk asrama dari form 1 dulu..soo sucks u know..haha...tapi x sangka dah besar dah aku sekarang..actually boleh je hidup kan??tapi kali ni lain punya!selama ni sekolah aku semua dekat2 dari rumah..paling koman pon,,sebulan sekali at least balik la jugak...gile kau kalau x balik..kompem bilik air lah yang jadik sasaran!!aduh...kantoi suda...haah!!memang aku menangis!apesal???x puas hati....??heheh..

   tapi kali ni...untuk satu jangka masa yang lama gila..5 tahun tu wei..bukan 5 bulan..apatah lagi 5 hari...huuaaaa..gile lah...x nak!!!ingat senang2 dapat balik rumah lepas ni??duit lagi..or maybe sebab kursus yang aku ambil itu menggagalkan hasrat aku untuk balik...the TOUGHest course maybe..Ya Allah..Kau kuatkanlah imanku dalam menempuh segala ujian dari-Mu..aku dah la x gemar suasana baru...sangat seksa bagi aku untuk menyesuaikan diri..it takes a looonggg2 time..haih..boleh ke ni haa??

   kalau lah dorang tau yang aku berat sangat nak pergi..dah x da rezeki kat sini kan??aku percaya ada hikmahnya semua nie..okay..tak pa..cuba menggagahkan diri..wallaweh...doakan aku berjaya survive di sana dan membawa segulung ijazah yang sangat berharga kepada mereka..ini aku rasa antara pengorbanan aku yang paling besar buat ibu bapa aku..dari kecil,,aku hanya menurut kata2 mereka..seperti telah diaturkan je..dorang suro pegi kanan..aku belok la kanan..macam tu la sebaliknya...sehingga menyebabkan aku tak mempunyai cita2..ya lah..dari kecik aku telah diprovoke dengan perkataan "doktor"..haa..amek kau sekarang!!

   tapi aku x salahkan dorang..dorang lebih makan garam kan...orang kata restu ibu bapa penting...apa2 pun,,jangan putus2 doakan along ea!!along x lah kuat mana..walaupun fizikal telah membuktikannya..haha...harap lepas ni boleh kurus....okaylah..ni je kot nak cakap...insyaAllah esok dapat surat tawaran..hmm..


             Life Goes On

             Exactly What

                            Truly are Inside

5 comments :

  1. kau belaja mane ni weii?? adehhh..kenpius akuhhhh..ayooo

    ReplyDelete
  2. blaja indon yang ooii..haha...kau bile nak bgtau dpt kos ape...lame aku tggu kat blog kau ni...pape un an..slmt berkawan ngan fizik yang gila tu..haha

    ReplyDelete
  3. kau! da tinggal kurang seminggu baru nak bagitau kau nak fly da? singgah serdang lah jap...nanti tak jumpa da..kalau aku nangis nak ngadu kat sape lagi? T^T (tengok sekarang, sape yg fly eh???)

    ReplyDelete