Saturday, July 16, 2011

Dendam semalam masih MEMBARA

   Sesungguhnya dendam kesumat aku pasal isu upu masih hangat di hati...weh..aku sangat bengang..lagi2 setan2 ni dok seronok lagi mengapi-api kan aku sekarang..dey3!!lepas baca wall asasi semalam..aku ingat aku sorang je lah x dapat..rupernye BERJUTA (maaf..masih hiperbola) x dapat...yang aku pelik uh...3.00>> asasi sains UiTM lak uh yang berlambak x dapat....kaaaaaaaauuuu apehaallll haaaaaaaaa nak discriminate KITEORANG??????????What the hell budak matrik yang 2.5 je un bole dapat???and aku saaaaaaaaaaaaannnnnnnngggggggggggggggaaaaaaaaaaaaatttttttttttt jarang mendengar yang budak matrik x dapat...sebenarnye x dengar langsung lagi laa setakat nie....woy!!ape salah kitorang haa???x yah ah cam tu dowh...nampak sangat pilih kasih....sorry member2 matrik...x salahkan korang....tapi agak2 lah kan...ramai sangat tu..........UiTM un satu...x kan x nampak kitorang ni kot???punye la branch satu Malaysia belambak..kasi can la..adoiyai.......taun ni intake asasi uitm lagi ramai....5000 ++...hambik ko!!nak campak mane dorang ni taun depan???adek2..pakat2 la kua g masok matrik..haha...kompem dpt upu nnt...huh...

   maybe ade antara korang cakap aku lawan takdir??maaf...xda niat...but apabila ketidak adilan itu berlaku..aku rase aku perlu bersuara mewakili rakan2 yang lain..sebelum ni..x terjadi kes begini rasanya...sehat je senior2 aku sambung blajar...ni yang dah x dapat ni..macam mane??nak kitorang jadi penjenayah..haha...ok2...fine lah mungkin nanti korang bagi jugak bila kitorang dah merayu kaann...but still terkilan sangat!!




    kawan2....bersabarlah ye........berdoa banyak2...semoga Allah membuka mata kerajaan kita.....

new info...
   ada member call upu...rupanya diorang x terima detail yang kita update untuk fasa 2 dulu..hei..what da........penat doe berperah otak pk nak pilih ape masa tu...n the worst thing is ramai jugak lah yang main2 je letak kos masa fasa 1 dengan harapan untuk sebagai syarat sahaja dan akan bersungguh-sungguh mengisinya pada fasa ke-2 nanti...hakikatnya????????lagi sekali rasa macam nak mencarut tapi masih boleh bersabar...janganlah camni oh..lagi2 dulu result sem 1 sape sangka kan..kot sem 2 bole mengubah nasib..namun apabila dah berjaya menebus kesalahan dengan berjaya pada semester 2 itu,,still x dapat nak ubah nasib..manalah kitorang nak pilih kos yang betul2 masa fasa 1 dulu...fikir ah sikit...

   p/s : korang paham ke ape aku tulis??x faham abaikan je..hahaha

2 comments :

  1. botet ! ade cakap mybe sistem tak terima name kite kot . lebih kurang macam tu la . bengang kannn ? :l

    ReplyDelete
  2. sangat bengang weh...iman cakap...mase die cek upu...sistem kate name dia xde dlm permohonan..sgt siot...

    ReplyDelete